Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är 33 år gammal och har aldrig tagit ett cellprov. Jag har helt enkelt inte vågat. Med en väldigt svart uppväxt med sexuella...
Svar
19
· Visningar
5 419
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Dragit igång med gymträningen ordentligt nu samt laddat ner en zumbaapp. Men börjar nu bli nyfiken på hur min puls ligger (flåset...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: vinkelina
·
Kropp & Själ Någon här som lider av Borderline? När fick ni diagnosen? Hur mådde ni innan? Jag vill veta allt. Min psykoterapeut som jag gick hos...
Svar
6
· Visningar
1 652
Senast: MM
·
Kropp & Själ En fråga framför allt till alla oss som börjar bli lite äldre. Äter ni en massa tillskott? Kalk för skelettet, glukosamin för lederna... 2
Svar
21
· Visningar
1 678
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article57090.ab Då kanske det finns någon nytta med fästingar trots allt. :eek:
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Min pappa råkade ut för en olycka för drygt 10 år sedan och fick så svåra skallskador att han ett par dagar senare förklarades hjärndöd...
Svar
4
· Visningar
1 312
Senast: Lona
·
Kropp & Själ Jag är så så så sugen på att färga håret i pastellrosa eller lila men jag har absolut inte råd att göra det hos frisör så det blir i...
Svar
8
· Visningar
10 969
Kropp & Själ Så tappade jag lite till av min "kvinnlighet". Under många år har jag avsiktligt avstått från sex pga att det gör ont. Tyvärr har jag...
Svar
11
· Visningar
2 879
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Fryser ofta när jag sitter vid datorn, händerna blir isbitar och speciellt höger som jag håller datamusen med. Har alltid en stor filt...
Svar
12
· Visningar
1 319
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Hej Sambon önskar sig en ny hår trimmer i julklapp. Vet inte riktigt vilken man ska köpa? Den ska kunna klippa kort(1 mm allafall), den...
Svar
0
· Visningar
482
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Jag har redan kontakt med läkare och har gjort flertalet prover de senaste månaderna utan något precist svar på vad som kan vara fel...
Svar
4
· Visningar
1 387
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Någon i samma sits? Någon som varit där? Hur fan slutar man? Vet att man inte kan sluta förrän man verkligen vill. Jag vill ju, men... 2
Svar
39
· Visningar
6 605
Senast: Mela99
·
Kropp & Själ Hej, för er som läser beachtråden så vet ni lite om mig men för er andra så kan jag berätta att jag sedan ca 7,5 år tillbaka har anorexi...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Fagelungen
·
Kropp & Själ Känner mig rätt uppgiven just nu.. Har haft ont i ryggen i ca ett halvår. Har gått hos sjukgymnast som inte hjälpt och läkarna vet inte...
Svar
13
· Visningar
3 361
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Jag läste Sannah Salameh på Teskedsordens sida. Det handlar om rasism, sexism och vad vi förmedlar till varandra och kanske framför allt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 215
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Finns det någon här som klipper sitt eget hår? Hur gör man, vad behöver man för redskap osv osv. Jag har inget förtroende för...
Svar
14
· Visningar
5 044
Senast: Mela99
·
Kropp & Själ Val har sina konsekvenser... och den som är lite intresserad av överkurs, så vann Republikanerna valet 2010, vilket gjorde att de...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: golit
·
Kropp & Själ Har hoppats på att några tips ska dyka upp i hiss eller diss-tråden, men nu ger jag upp. Har någon provat några av alla varianter som...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Sofie.S
·
Kropp & Själ Jag tror egentligen inte på övernaturliga ting men jag börjar snart tro att någon vill ta varje chans att trycka till mig. Allt bara...
Svar
14
· Visningar
1 280
Senast: Petronilla
·
Kropp & Själ Eftersom jag fick så många lysande förslag på min fråga om havregrynsgröten, så ställer jag nästa fråga och hoppas på lika många svar...
Svar
7
· Visningar
4 942
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka