Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Köper ni billiga parfymer? Varför/varför inte. Tex HM:s Body Splash är ju knappast en parfym ens, men vad är det? Vad innehåller den...
Svar
11
· Visningar
1 457
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Tog en överdos för en vecka sen och låg inlagd, sen dess kraftig ångest nästan dagligen. Har inte pratar med någon Annan än sambo...
Svar
12
· Visningar
1 420
Kropp & Själ Jag och en vän planerar att åka på en lässemester några dagar i sommar. Det innebär alltså att vi packar mängder med böcker och åker...
Svar
2
· Visningar
524
Kropp & Själ Så. Under hemligt nick. Kris. Nyutskriven från sjukhuset och redan på botten igen. Jag sitter fast. Det är svårt för mig att... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
14 114
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag är en sån där blekfis som måste bada i solkräm innan jag går ut för att inte bränna sönder mig totalt. Så, jag har spf 50 i...
Svar
19
· Visningar
6 033
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Har fått akut ont i magen, eller snarare ner vid äggstocken på vänster sida. Tror dock inte att det är den som gör ont, men vad finns... 2
Svar
20
· Visningar
9 406
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Har på sistone fått klåda i underlivet som inte ger med sig och tror inte det är någon könssjukdom för jag har varit fri från dom... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
17 676
Senast: honung
·
Kropp & Själ Tar ibland Naproxen mot migrän. Har använt Naproxen Orifarm, då var doseringsanvisningen 3 tabl vid akut anfall och därefter 1 tabl vid...
Svar
7
· Visningar
4 382
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ Någon annan här inne som helt tappat rösten i flera dagar? Sjukt otäckt och frustrerande är det. Jag har planer för midsommar imorgon...
Svar
14
· Visningar
17 152
Kropp & Själ Förra sommaren fick jag väldigt ont i hälarna och framåt hösten åkte jag till läkare som gav mig diagnosen plantar fasciit. Som... 2
Svar
20
· Visningar
1 924
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag är extremt sugen på att klippa en ny frisyr, men hittar inte någon jag gillar direkt när jag söker runt på nätet. Tips på frisyrer...
Svar
11
· Visningar
3 891
Senast: Missel
·
Kropp & Själ Jag är bipolär med problem mer åt det depressiva hållet än det maniska. De maniska perioderna är snarare lite effektiva avbrott i en seg...
Svar
12
· Visningar
1 046
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Så har de åkt. Han åkte i går, hon åkte i dag. De är båda unga vuxna med egna liv och äventyr och de behöver inte mig längre. Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 756
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Varför stressar man så förbaskat mycket? Stress ger ju bara ont i magen och skuldkänslor typ. Hörde på radion att just nu stressar vi...
Svar
7
· Visningar
695
Senast: Pepson2
·
Kropp & Själ ... det är säkert bara inbillning. Men jag kan inte låta bli att bli uppjagad och rädd. Har vart så hela mitt liv. Hur som helst. Jag... 2
Svar
26
· Visningar
5 372
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Ni som har Imovane på recept. Var brukar det kosta för er att hämta ut? Är det en dyr medicin?
Svar
12
· Visningar
1 880
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ En av mina bästa vänner under gymnasiet har tagit livet av sig. Fick reda på det exakt nu och vet inte vad jag ska ta mig till. Är så... 2
Svar
27
· Visningar
3 004
Senast: Stalone
·
Kropp & Själ .... verkar vissa tycka att löss är skämmigt? :confused: Dotterns bästa kompis mamma ringde på skolavslutningen och berättade att dom...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: Mim
·
Kropp & Själ Har haft ont i två veckor snart på insidan av knäet. Stapplar runt som en stel 90åring här nu känns det som, har jag benet böjt (räcker...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Nu håller jag på att ge upp. Jag har haft konstant ont i nacken de senaste 15 åren. Läkaren hittar inget fel, den är både rönkad (flera...
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka