Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har valsat runt inom psykvården sedan jag var tonåring men de senaste tio åren har jag gått på en öppenvårdsmottagning, mest hos en...
Kropp & Själ
Jag är i desperat behov av bukes hjälp! Lever i bregottfritt land och lider varje frukost då jag förväntas peta i mig mjölk och flingor...
Kropp & Själ
Har av misstag råkat blanda dessa ovanstående 3 preparat idag. Tar nästan dagligen en stor dos atarax mot ångest. Tar betablockerare mot...
Kropp & Själ
I helgen var jag iväg på en liten "semester". Jag är 32 år, och när jag räknade efter nu och exkluderar "hälsa på familjen"- så har jag...
Kropp & Själ
Då jag samlar på sjukdomar relaterade till immunförsvar så börjar jag förstå att det inte står helt rätt till med mitt. Hur gör man för...
Juridik & Ekonomi Vilket alltså gör det osäkert. Hur vet jag att jag får stödet? Det vet jag inte. Alls. Uträkningsverktyget för föräldrapenning visade...