Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Ni som slutat med p-piller /p-ring/ p-plåster (förutom för att bli gravida), vad har ni märkt för fördelar resp. nackdelar för kropp och...
Kropp & Själ
De senaste 1-2 månaderna har jag fått ett lite konstigt problem. Ibland när jag varit på joggintur kan jag mot slutet/en stund efter få...
Kropp & Själ
Jag har tydligen kristallsjukan, åkte ambulans in till sjukhuset igår där det konstaterades. Nu är jag nyfiken på era erfarenheter. Jag...
Kropp & Själ
Jag är hemma med vad som uppenbarligen är mitt första migrän anfall. Jag mår illa och har kräks en gång. Fick känningar för 3 dagar sen...
Kropp & Själ
Jag vet att vi är flera här som kämpar med något eller allt av detta, och jag tänker att det är dags att vi samlas. :) Jag tänker mig en...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...