Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag vill verkligen göra något annat med mitt liv. Funderar på möjligheterna att studera på distans och jobba samtidigt. Jag har så gott...
Skola & Jobb
Jag lyssnade på Kvällspasset och det var en farbror som ringde in som hade haft 22 olika jobb! Honom lär vi inte slå (?), men vore ändå...
IT & mobiler
Jag håller på att bli knäpp!
Jag är admin för företagets fb-sida. Sedan flera dagar har det funnits en boll vid "aviseringar" som visar...
IT & mobiler
Jag har precis bytt telefon och inser att en av apparna jag använder dagligen inte längre finns.
Jag räknar ägg som mina höns lägger. Så...
Hästmänniskan På Irland är det inte ovanligt. Finns auktioner av olika kvalitet. Det här skulle jag säga är en av de mer seriösa. Ett bra sätt att få...
Ekonomi & Juridik Det står typ 80 hästar på anläggningen där vi hyr plats. Vår stallägare har aldrig nämnt att hon vill ha passen. Hon skulle ju behöva...