Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ (Eller behöver jag glasögon? :( ) Har märkt att jag måste fota innehållsförteckningar och zooma in bilden för att kunna läsa dem...
Svar
17
· Visningar
1 087
Senast: Rie
·
Skola & Jobb @Snowball Citatet blir nog lite konstigt eftersom tråden var stängd men det kanske duger :) Jag hade aldrig tänkt tanken på att gå... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 760
Senast: Görel
·
Samhälle Diskutera kan man väl göra. Även om jag aldrig verkar lära mig att det inte är lönt på detta forumet. Jag försörjer mig själv OCH mina... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 744
Hemmet Alltså, vi vill få upp vår gamla soffa på övervåningen i vårt hus men vi har så smal och stängd trapp så det saknas knappt max 1 cm... 2
Svar
20
· Visningar
1 577
Senast: cherie
·
IT & mobiler Min mobil har börjat krångla med laddningen. Den tar laddning och batteriet är bra och allt sånt. Men själva laddningen krånglar. Man...
Svar
13
· Visningar
2 060
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag köpte en billig rese-yogamatta på black friday. Tyvärr halkar jag rejält med händerna i nedåtgående hunden, och dessutom var den...
Svar
0
· Visningar
387
Juridik & Ekonomi Är jag korkad som går och suktar efter en jättefin motorcykel för 90.000:-? Ena sidan av mig tänker att det är alldeles för mycket... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 721
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Har ett problem med min mobil, en iPhone X. När den av någon anledning varit avstängd och man sätter igång den igen, hamnar alla sms i...
Svar
5
· Visningar
1 242
Senast: Bri
·
Kläder & Bli fin Jag vill gravera ett armband med arabiska tecken, tänkte att det inte skulle vara några problem men jag hittar ingen som kan göra det...
Svar
5
· Visningar
570
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Igår satt man på akuten och fick diagnosen njursten allra troligast. Det gör fantastiskt ont men inte så ont att de tyckte att de gör... 2
Svar
20
· Visningar
2 171
Senast: Efwa
·
Mat Kan man köpa Lindt Lindor vita chokladkulor någonstans? På mitt lokala Ica har man Lindor i lösvikt men inte de vita :cry: har googlat... 2
Svar
26
· Visningar
1 870
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Tjatter Sådärja. Vi kör vidare :) 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
81 865
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Jag har börjat vakna på nätterna. I natt vaknade jag första gången före midnatt och hade då drömt. Sen vaknade jag ett flertal gånger...
Svar
12
· Visningar
1 416
Senast: Wille
·
Fordon Jag har insett att en egen elsparkcykel skulle kunna vara det som gör att jag kan åka kollektivt till och från jobbet, åtminstone under...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Sharpless
·
Juridik & Ekonomi Hur bestrider man en faktura? Jag vill göra det innan den förfaller, hur gör jag? 2
Svar
20
· Visningar
2 267
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Har för det mesta använt kondom och då kan man ju ligga kvar en stund och mysa utan att det blir kladdigt men har nu börjat köra en del... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 196
Senast: skiesabove
·
Samhälle Är det någon som har koll och kan hjälpa mig navigera i reglerna för Norge just nu (gäller resa i närtid)? Vi ska till Sälen till helgen... 2
Svar
20
· Visningar
1 812
Senast: SaraMara
·
Hemmet Vänder mig till buke-oraklet. Söker en ljusstake för 30mm tjocka ljus. Hittade en (dålig bild) ljusstake som jag blev helt förälskad i...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: TeamLundVer
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd. Stör mig på att jag inte kan komma igång och röra på mig mer. 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
125 662
Senast: Rosett
·
Tjatter Ibland när jag mår dåligt och vill fly vardagens bekymmer lite så brukar jag fundera på hur jag hade velat att mitt liv såg ut om jag... 2
Svar
33
· Visningar
1 897
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka