Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Jag kommer snart få in en summa pengar, ingen guldgruva men ändå av sådan storleksordning att det inte bara bör bli liggande på ett...
Kropp & Själ
Har ni några tips på väckarklocka med skönt ljud att vakna till? Vill köpa en och börja ha mobilen utanför sovrummet :) men hur vet man...
Trädgård & Växter
Jag har några sjuka träd. De är inte gamla, tror förra ägaren planterat dem bara några år innan jag flyttade in, och beskurit dem hårt...
Kropp & Själ Jag har heller aldrig tyckt om att springa. Hade aldrig fått den där härliga känslan som så många pratar om, utan bara blivit frustrerad...
Hästmänniskan Precis - alla hästar är långt bort 😅
Haken med importer är ju försäkringsbiten, annars hade jag nog köpt en irish cob på postorder från...