Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Opererade i feb -20 bort en cancertumör i gallgången. Jag känner mig lite ensam i min diagnos som främst drabbar äldre män. Idag mår jag...
Kläder & Bli fin
Hur gör ni med det egna håret? En tanke är att låta min frisör sköta om mitt riktiga hår varannan månad när jag ändå ska dit och sätta...
Juridik & Ekonomi
Det är lite rörigt i min släkt. Och jag vill samla in så mycket fakta som möjligt eftersom det känns lugnare för mig själv då. Att ha...
Trädgård & Växter
Hur billig maskin kan man köpa? Gör den sitt jobb om man köper en billig maskin, typ max 2000? Hur installerar man? Jag har försökt läsa...
Hundavel & Ras Ja kelpies är lite lättare än dobermanns när det kommer till att chilla när de är välaktiverade, men utifrån första inlägget hade jag...