Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag ska vara borta 4 nätter utan tillgång till dusch, men på något vis lär jag ju kunna tvätta mig. Tänker tvättlappar/våtservetter, men...
Juridik & Ekonomi
Jag räknar med att få en riktigt usel pension och ser inte hur jag skulle kunna ordna det så jag får det bättre som pensionär. Frågan...
Kropp & Själ
Jag är sjukskriven 100 % av min läkare men försäkringskassan har bara godkänt 80% sjukskrivning. Om jag nu ska börja jobba 20%, behöver...
Skola & Jobb
Börjar bli sugen på att göra något annat i livet.
Bakgrund: jobbat som uska i snart 9 år, älskar mitt jobb och min arbetsplats. Men har...
Trädgård & Växter
Tänkte sätta litet jordärtskockor eftersom det är så himla gott. 😋 Det verkar finnas en hel del intressanta sorter men den enda jag...