Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Om man vill jobba hemifrån iaf en majoritet av tiden och ha ett relativt välavlönat jobb (30k + före skatt), vad ska man jobba med då... 2
Svar
23
· Visningar
3 147
Senast: Sezziyanen
·
Skola & Jobb Jag har blivit kontaktad av en rekryterare för en tjänst inom mitt område som är på en kommun. Jag jobbar idag privat som konsult. Jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 896
Senast: Jejjessica
·
Samhälle om försäljningen av SMHI:s avdelning Sjöfart. Det var en speciell tjänst SMHI utvecklat för att bistå internationell sjöfart med...
Svar
1
· Visningar
409
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna... 18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 910
Hemmet Har en 4 år gammal diskmaskin som börjat låta konstigt. Vad gör man? Har läst manualen men hittar inget direkt. Det konstiga ljudet...
Svar
6
· Visningar
1 770
Senast: hopphast
·
  • Låst
Hemmet Hej! Jag har funderingar på att renovera badrummet med hjälp av microcement. Jag har dock några frågor då jag vill göra detta rätt från...
Svar
1
· Visningar
559
Senast: ObiSam
·
Kropp & Själ Jag har fastnat för Milabu och Bailey Sarian på facebook och tänkte nu testa på om jag kan lära mig sminka mig lite. Men få av märkena...
Svar
7
· Visningar
615
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag lyckades fippla till förut så att en av mina appar blev raderad från hemskärmen och nu vet jag inte hur jag ska få tillbaka den...
Svar
1
· Visningar
503
Senast: Zpunk
·
Tjatter ...att pandemin är över. Du kan inte smitta någon, och ingen kan smitta dig. Imorgon släpps alla restriktioner i hela världen. Vad gör du? 5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 525
Senast: anonymys22
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
17 647
Kultur Om du var med i Farmen, vad skulle du ta med som personlig sak? Om du skulle försöka smyga med nånting, hur och vad i så fall? Undrar...
Svar
3
· Visningar
487
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Jag har tappat fyllningar och behöver hitta en bra och billig tandis i Stockholm, är det någon som vet någon? Hjälp!
Svar
14
· Visningar
481
Senast: Jenka
·
Skola & Jobb Fick precis veta att jag ska på mitt livs första arbetsintervju! Pulsen är redan skyhög och jag är SÅ nervös. Jag har haft ett enda jobb... 2
Svar
31
· Visningar
2 621
Kropp & Själ I dag är det Kramens dag. Vad tycker ni om kramar? 4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 367
Senast: Matt
·
Samhälle Jahapp, förslaget om var nya sträckan för höghastighetståg mellan Lund C och Stockholm C har kommit ut. Ett förslag innebär att vi får... 2
Svar
37
· Visningar
4 496
Senast: Enya
·
Samhälle becknarväska liten mag- eller midjeväska bolundare komplementbyggnad som får vara högst 30 kvadratmeter stor och som inte kräver... 2
Svar
20
· Visningar
1 987
Senast: Jeffery
·
Relationer Att alla poly/öppna förhållanden har olika överenskommelser tycker jag bara är självklart. Det är så många parametrar som ska spela in... 2
Svar
39
· Visningar
4 062
Senast: 95johsv
·
Samhälle Jag såg ett reportage på SVT om en tjej som sökt in till en utbildning inom vård och omsorg med målet att jobba inom äldreomsorgen. Hon... 10 11 12
Svar
227
· Visningar
11 432
Senast: Asko
·
IT & mobiler Bukefalos är för mig full av reklam från Floryday, och på bilderna ser kläderna riktigt fina ut. Jag gillar sidan, men jag har aldrig...
Svar
14
· Visningar
8 945
Senast: Hannah199
·
Kultur Lillgrabben fick i uppdrag att leta upp Änglagård, första filmen så vi kan se den. Men han går tydligen bet. Buke vet?
Svar
10
· Visningar
703
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025