Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Kropp & Själ Fick ett meddelande om att jag skulle skriva att Magiana är okej. 2
Svar
26
· Visningar
5 594
Senast: Mineur
·
Tjatter Detta är bland det roligaste jag sett och ärligt talat hade jag ingen aning om att detta ens var en "grej" :rofl: Att många män inte... 2
Svar
38
· Visningar
3 976
Senast: Umbria
·
Juridik & Ekonomi Någon som jobbar på fantastiska postnord eller har koll på hur stelbenta reglerna egentligen är? Jag har fått ett paket av min mamma... 2
Svar
32
· Visningar
5 637
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Vet inte hur jag ska göra med livet just nu allt känns så fel och jag känner mig utanför och inklämt bevakat av andra. Kan inte göra...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Lillefrun
·
Tjatter Om du frivilligt fick välja, eller kanske blev tvungen att välja, vilken typ av tv-program skulle du vilja vara med i då? Som dig själv... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 063
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte om jag bara är löjlig men vi har precis fått nya grannar och jag anser att de/deras vänner inte verkar ha respekt för vårt... 2
Svar
21
· Visningar
3 603
Senast: kakan89
·
Juridik & Ekonomi Kollade på nedanstående annons, och nog är den väl bra, men vad som inte framkommer är att det är ridavstånd och nära bilavstånd till...
Svar
10
· Visningar
1 594
Senast: Unafraid
·
Hemmet Behöver hjälp, tvättade en kofta på handtvättsprogram, men när jag tog ut den ur maskinen (0530 imorse) så var den såå blöt. La den på...
Svar
19
· Visningar
1 788
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Hej alla fina! Jag behöver hjälp med en fråga och visste inte riktigt vart man kan fråga, kom då att tänka på detta forum :) Jag har... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 303
Senast: Philosophia
·
Fritid Så vad ska man göra! Säkra källor säger mig att kartago redan är i ruiner så det kan jag inte göra och offra naglar till baal är roligt...
Svar
15
· Visningar
831
Senast: em-pirre
·
Samhälle Stötte på en diskussion om huruvuda stavhopparen Armand Duplantis är svensk eller amerikan. Han har en svensk och en amerikansk... 7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 397
Senast: Ramona
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 024
Samhälle Nu har turkarna öppnat sina gränser mot EU och glada flyktingar och migraner flinar glatt mot kameran på nyheterna. Samtidigt fortsätter... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 355
Senast: Sol
·
R
Hemmet Haha startar en ny tråd för den lilla spinoff på min andra :D. Vi har idag varit och tittat på en lägenhet som är nyproduktion som känns... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 028
Senast: Elektronen
·
IT & mobiler Nån här som har Apple Airpods? Trådlösa alltså. De jag köpte har blivit helt urkassa efter ett drygt halvår; laddar dåligt, dåligt ljud...
Svar
6
· Visningar
2 181
Senast: Sonic76
·
Fritid Jag blir 40 i vår. Jag brukar normalt gärna fira allt som går att fira. Nu är jag däremot väldigt slut. Och kan inte riktigt bestämma... 2
Svar
36
· Visningar
2 655
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ På fredag (nästa vecka) bär det av till Göteborg för att rekreera själen på Upper House. Nu vill jag gärna ha tips på bra restauranger...
Svar
11
· Visningar
1 181
Kläder & Bli fin Jag har ärvt en hundförarväst av min svärfar som jag verkligen gillar. Den är praktisk med massa fickor och smidiga hakar att fästa...
Svar
2
· Visningar
544
Senast: MiaMia
·
Samhälle Med anledning av Coronaviruset som sprider sig ute i världen so kan man ju faktiskt ofrivilligt bli fast i karantän i minst 14 dagar…... 2
Svar
37
· Visningar
3 749
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Ska iväg på evenemang imorgon men kommer med största sannolikhet inte kunna gå pga nära anhörigs sjukdom. Har köpt till...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Få skimmel vit
  • Dressyrsnack nummer 18