Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Vad ser man med ultraljud och vad ser man med magnetröntgen (eller vad det nu heter på riktigt). Tänker om man utreder en (min) domnande...
IT & mobiler
https://www.elfa.se/sv/screw-ring-47x9mm-e27-black-bailey-141396/p/30148733
I stil med denna men i butik eller där frakten inte är 100+...
Juridik & Ekonomi
Beställde en dermalogica produkt från Lyko och hämtade den idag. Den ser ut såhär (alltså heeelt ny och nyss urpackad ur kartongen) 😬...
Skola & Jobb
Jag har kört fast på talet 9x^3+6x^2=0... Vi har arbetat med exponentialfunktioner men inte med olika exponenter och jag har ingen aning...
Juridik & Ekonomi
Jag har i flera år nu funderat på att skriva ett testamente men kan inte lägga tusentals kronor på det. Genom facket kan jag få rabatt...
Skola & Jobb
Jag funderar på att göra detta, men jag vet i tusan hur det går till?
Hur vet man att det verkligen kommer komma hem något?
Hur vet man...
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...