Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Svårt att veta under vilken rubrik denna tråd skulle placeras eftersom den rör alla djurslag, så fick bli allmänt. Vill moderator ha den...
Kropp & Själ
Ska göra en kortare tripp till Norrköping i maj och önskar förslag på trevligt hotell och en mysig resturang. Med lite förhoppningar om...
Skola & Jobb
Söker lite inspiration, mitt jobb flyttar till andra lokaler och även om det är på pendlingsavstånd så är det inget pendlingsavstånd jag...
Trädgård & Växter
Jag ska äntligen köpa nytt växthus.
Men jag undrar hur jag ska göra underarbetet.
Det är ett tunnelväxthus och det är större än det...
Skola & Jobb
Jag har ett tag funderat på att växla ner, försöka jobba mindre och helst då hemifrån, i alla fall delvis. Jag är snabb på tangentbordet...
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...