Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Jag behöver hitta en svensk låt (svensk text) som, bland annat, handlar om föräldrar som uppmanar sina barn till att jobba hårt för att...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Jozze
·
Tjatter Här kommer en utmaning 😂 Det enda jag minns är typ hole in my hole in my heart och att artisten/artisterna troligen heter namn & namn...
Svar
9
· Visningar
1 052
Hemmet Ni som har hemstäd, vad kostar det er per gång och hur stort bor ni? Vi är ganska kassa på att städa och lägger just nu tiden på andra... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 090
Senast: Ridinglady
·
Samhälle Jag känner mig lite dum, det finns säkert en rimlig förklaring till nedanstående. Vi har bolån med en bunden, fast ränta på 2 år. Vi... 2
Svar
21
· Visningar
3 219
Senast: nickan1
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Jag tycker de svenska biblioteken är fantastiska. Helt gratis så kunde jag beställa en bok för fjärrlån på mitt bibliotek, de lånar den... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 559
Senast: Hedblomster
·
Hemmet Jag har ett överdrag till en bäddmadrass för en dubbelsäng som behöver tvättas. Den är gigantisk och går definitivt inte in i min... 2
Svar
32
· Visningar
15 626
Senast: Magiana
·
R
Juridik & Ekonomi Jag har en liten summa pengar som jag vill ska växa över de kommande tio åren. Jag vill inte sätta in något per månad eller så utan vill...
Svar
10
· Visningar
1 612
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Hörde idag en teori som gick ut på att mina kroppsliga problem (värk och styvhet, yrsel och tinnitus bl.a.) beror på att jag inte har... 2
Svar
36
· Visningar
3 044
Senast: tott
·
Kropp & Själ Ni som går på friskis och svettis gruppass, har någon av er lite koll på hur svårt det är med yoga soft och core? Jag går vanligtvis på...
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: Badger
·
Relationer Vad ska ni köpa/göra/bjuda på i fars dag? Jag funderar på att köpa ett par fina vinterskor, alternativt parfym eller kanske boka en...
Svar
3
· Visningar
582
Senast: nejlica
·
Tjatter En finmiddag för två personer, eller fler om du så föredrar. Du ska bjuda över din bästa vän som haft en jämn födelsedag, fira 10-årig... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 666
Senast: Exile
·
Hemmet Finns visst en vit variant med, där står det munkplast AB. Han sa att det var nabbipärlor.
Svar
6
· Visningar
823
Senast: pepp
·
Fordon Jag behöver nya extraljus till bilen och ska då köpa en LED-ramp men hur jag än letar hittar jag inga bra tester på nätet. Jag är ute...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Mia_R
·
Hemmet En del av de påslakan/underlakan som används kommer att kastas då de är uppnötta. Nu har jag ett gäng ärvda fina gamla lakan/underlakan...
Svar
8
· Visningar
5 712
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Igår fick jag lite smygande ont i tinningen på höger sida. Det gör ont på ett för mig obekant sätt, fjäderlätt beröring på en särskild...
Svar
9
· Visningar
2 020
Senast: Araminta
·
Fritid Jag har varit till Kanarieöarna för många gånger nu.. :angel: jag tänkte boka enbart flygresan, men var ska man åka? Kraven är: hyfsat...
Svar
18
· Visningar
1 210
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Tänker mig en liten utmaning, eller något i den stilen iaf :) Fick idéen när chefen berättade hur glad en person blivit när jag...
Svar
8
· Visningar
1 171
Senast: Red_Chili
·
Relationer Efter en lång relation på 18 år så tog jag krafttag o bröt upp. En långdragen skillsmässa på 1 år som strax är över. Jag märker att man... 22 23 24
Svar
475
· Visningar
75 873
Senast: Görel
·
IT & mobiler Någon som beställt och fått hem sin iPhone 11? Har beställt men ej fått någon leveransdag ännu. Verkar som att lagret tog slut snabbt...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: Tassetass
·
Samhälle Läste just att SD, M och KD får egen majoritet i den. Vet att det är jättelångt till val, och L mycket väl kan klara sig över 4 %. Att... 9 10 11
Svar
213
· Visningar
15 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka