Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Sambon fyller 30 i sommar. Vad i hela friden ska man köpa? Lite info: Han har beklagat sig över att aldrig ha varit på konsert. Gillar...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: Seabaz
·
Trädgård & Växter Verkar som att det finnas endel trädgårdskunniga här på forumet så hoppas kunna få lite råd och tips från er :) Vi funderar på att... 2
Svar
31
· Visningar
2 605
Senast: Luff
·
Kultur I sammanhanget är det den hemskaste bestraffningen man kan få på en institution för föräldralösa barn (1800-talet, England) Men vad är...
Svar
12
· Visningar
1 525
Samhälle Jag hittade en sida, Mrkoll där jag sökte på min gata för att se vilka grannar som bor här. Till min stora förvåning och bestörtning... 12 13 14
Svar
274
· Visningar
33 800
Senast: Bonica
·
Kropp & Själ Hej bullen... Typ! Orkar inte skapa ett mer anonymt användarkonto men om ni känner mig IRL så vill jag inte prata om det här live osv...
Svar
2
· Visningar
1 472
Senast: Whirlie
·
Skola & Jobb Någon som pluggat/ar informatik, systemvetenskap, systemutveckling ? Vad jobbar ni med efter utbildningen? Funderar på att börja...
Svar
5
· Visningar
772
Fritid Vilken av dessa städer ska man välja? Är det någon här som varit i båda eller någon av dem? + och - enligt er?
Svar
10
· Visningar
1 106
Samhälle Har precis haft midsommarfirande hemma hos mig med drygt 20 gäster och återigen slås jag över hur folk struntar i att plocka undan efter... 18 19 20
Svar
389
· Visningar
34 487
Senast: Enya
·
Hemmet Jag vill ha en kolstålspanna till asiatiska rätter. Skaffade av misstag en wokpanna med rundad botten, det funkar inte på elspis 😫 Har...
Svar
16
· Visningar
1 276
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag väntar OTÅLIGT på att få veta om jag kommer in på släktforskningskursen i höst :nailbiting: :D !! Har för mig att det står att man...
Svar
2
· Visningar
461
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Jag vaknade i morse med något som kan beskrivas som nackspärr i skulderbladet. Jag kan knappt vrida huvudet åt höger och heller inte...
Svar
8
· Visningar
4 613
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Vår balkong (ca. 2x4 m) kommer att glasas in om om någon dryg vecka. Jag funderar på att skaffa någon värmekälla till den så att man kan...
Svar
12
· Visningar
4 167
Senast: Scata
·
Fordon Kör en VW Caddy i jobbet. Diesel. Den har börjat krångla och startar inte på första försöket utan jag får göra 5-10 startförsök innan...
Svar
15
· Visningar
1 396
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Är det någon som provat? Var har ni gjort det? Hur blev resultatet? Hur länge höll det i sig? Är det värt?
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Wysiwyg
·
Relationer Jag velar fram och tillbaka i en relation just nu om hur jag ska göra. Börjar från början.. Vi träffades ganska snabbt efter att jag... 2
Svar
39
· Visningar
5 585
  • Låst
Tjatter Grejat i trädgården en del nu på kvällen. Byggt en kompost av pallkragar (tog lite längre tid än jag trodde det skulle ta) och rensat i... 100 101 102
Svar
2 039
· Visningar
125 265
Senast: Killaloe
·
Samhälle hej vet inte hur jag ska skriva men måste reda ut detta nu. det är så att min gode man har gått för långt med mina pegnar får inte göra... 2
Svar
28
· Visningar
3 777
Senast: annie_cool
·
Trädgård & Växter I år har detta ogräs dykt upp överallt i min trädgård, runt hela huset, Under alla växter, mellan alla växter, ÖVERALLT! Jag rycker dem...
Svar
6
· Visningar
2 207
Senast: Saigon
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag har antagligen en infektion eller inflammation i munnen orsakad av en visdomstand, haft feber och smärta samt svullnad i munnen i... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
16 367
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Fick ont i halsen i torsdags och låg sen med 40 graders feber till på fredag då jag uppsökte VC. Dom tog snabbtest som visade positivt... 2
Svar
21
· Visningar
3 381
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31