Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid En bekant ska sälja sin kajak och frågade om jag var intresserad. Jag vet egentligen inget om den mer än att det är en enmanskajak med...
Svar
1
· Visningar
894
Samhälle Jag ska skicka ett paket till en kompis i USA, och tänkte peta ner lite kul "typiskt svenska" grejer när jag ändå betalar porto... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 567
Senast: Migo
·
R
Kropp & Själ Nästan alltid när jag är ledig och åker bort någonstans så golvas jag av en fruktansvärd trötthet, nu senast midsommarhelgen som jag... 2
Svar
27
· Visningar
2 709
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Någon här som tar det? Jag började för några dagar sedan och första dagen var helt ok men både idag och igår var hemska. Vad fick ni... 2
Svar
25
· Visningar
7 488
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Nu är jag lite rädd. Gjorde ett stresstest på sambons mobil, en träningsapp. Fick hög stress på 97%. Gjorde ett annat test och fick... 2
Svar
32
· Visningar
3 695
Senast: et_flickan
·
Trädgård & Växter Jag har googlat mig tokig men jag hittar inte fjärilen jag letar efter. Så jag undrar om Bukeoraklet kan hjälpa mig? Ofta när jag är...
Svar
9
· Visningar
1 018
Kropp & Själ Jag har en fråga hur jag ska bete mig mot just gällande hennes förhållande till hennes kropp och på bästa sätt stötta min allra bästa... 2
Svar
22
· Visningar
3 471
Senast: Qelina
·
Fritid Det finns väl några fjällvandrare här? Har tänkt att göra min första vandring lite längre fram här och efter lite rekande verkar det... 2
Svar
30
· Visningar
2 255
Senast: kamomillo
·
Skola & Jobb Som komplement till "vi som pluggar"-tråden så är jag nyfiken på er som är klara med era studier. Så ni som känner för att dela med er... 2
Svar
27
· Visningar
3 512
Senast: Badger
·
Tjatter Hej hopp! Nu när sommaren ändå ska förväntas vara här, vad sägs om att dra ihop en buketräff i Slottsskogen i Göteborg? Tänker något i... 2
Svar
28
· Visningar
2 211
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har en sk daith-piercing? Tycker ni det fungerar? Har problem med huvudvärk i perioder och funderar på att...
Svar
13
· Visningar
3 507
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Någon som vet? Den här vingar och har möjligen bitit mig och sugit blod. Eller så hade den mycket eget blod
Svar
10
· Visningar
1 137
Senast: Takire
·
Kläder & Bli fin Såg en så snygg klänning idag 😍 och behöver bukes samlade hjälp att hitta om, och isf var, den går att köpa! Satt på en människa och...
Svar
17
· Visningar
2 658
Senast: Kamomilla
·
Samhälle Det har bl a skrivits om det i lokalpressen ( som jag inte kommer åt). I stora drag var det ett som planerat in ett speciellt frieri vid... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
13 379
Senast: Ciccio
·
Fritid Vi skall på en liten semester till Skåne, och kommer att hålla till omkring Smyge Hamn. Vi har två barn med oss, en på 5 och en på 11...
Svar
4
· Visningar
689
Senast: warg
·
Samhälle Börjar med att jag har en ätstörning i bagaget (bulimi). Allt ska vara så (jäkla) nyttigt! Inget fika med socker, inga bullar... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 840
Senast: Thrillie
·
Trädgård & Växter Vad är det här och hur bekämpar jag dom? Sköldlöss?
Svar
11
· Visningar
1 340
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Vad använder ni? Jag är ute mycket och bränner mig lätt, framför allt i hårbotten och trots mycket letande (och testande av diverse...
Svar
18
· Visningar
2 217
Senast: Hoarfrost
·
Kropp & Själ Det här tar emot att erkänna och jag känner mig misslyckad som slarvar med maten. I grund och botten har jag inga ätstörningar är bara... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
14 100
Hemmet Ja, någon som har tips..? Har väl ett tiotal, och funderar på nytt användningsområde. Tänker inte plantera nåt i dom, är ingen...
Svar
0
· Visningar
541
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III