Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Den 22 eller 23 köpte jag en sak från ett större företags webbutik. Grejen var slut i alla butiker häromkring, men det stod att den...
Trädgård & Växter
Grävde bort landet jag hade vid husgrunden förra året då jag behövde bredda parkeringen, har i år kommit upp lite ogräs, men inte mycket...
Trädgård & Växter
Det är kanske tredje-fjärde året den ser ut så här. Jag och en granne har i år fått i uppdrag att sköta och inreda vår trädgård och...
Juridik & Ekonomi
När kommer man upp i frikort på VC?
Och hur gör man för att nyttja det?
Jag har senaste året lagt ganska mycket på läkarbesök, hur gör...
Trädgård & Växter
Vi har grävt upp vår pool, för att ha som sommarbostad till sköldpaddorna. Upp har det växt en växt som vi inte vet vad det ä och har...
IT & mobiler
Jag har inte instagram men har länge funderat på att skaffa det. Vad använder ni det till? Är det värt att ha det? Ska man ha sitt eget...
Juridik & Ekonomi
Hur kan man enklast göra inkomster på ett bankkonto otillgängliga för en själv en kortare period (ex. tills nästa lön)?
Det saknas...