Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Blev inget anonymt nick! Känner mig helt dränerad på ork. Har sovit bort hela lördagen på en hel del ångestdämpande. Hade planer, vädret...
Juridik & Ekonomi
Satt och betalade ett antal fakturor som kommit senaste veckan nu. Kom att tänka på det här; Påtalar ni fel på fakturor? Nu menar jag...
IT & mobiler
Hej, för ett par månader sedan diskuterades en debattartikel - då länkade någon till en sida som visade hur mycket uppmärksamhet texten...
Trädgård & Växter
Till hösten flyttar jag och familjen till hus på landet. Tomten är allt som allt på lite drygt en halv hektar, en liten del är skog och...
Kropp & Själ
Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Kropp & Själ
Någon som gjort lashlift? Nöjd? Inte nöjd? Värt/ovärt? Kostar ca 700 där jag tänkte gå, är väl ett rätt normalt pris? Är hos en tjej som...
Trädgård & Växter
Jag har grundkunskaper i träd - gick med min far och beskar redan som liten unge :)
Nu har jag ett träd som jag inte riktigt vet vad...
Skola & Jobb
Vi har en tråkig situation på jobbet som till största delen beror på ofattbart dåliga chefer, mer än 50% av personalen har sagt upp sig...