Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Blev inget anonymt nick! Känner mig helt dränerad på ork. Har sovit bort hela lördagen på en hel del ångestdämpande. Hade planer, vädret...
Svar
15
· Visningar
1 332
Senast: Rina
·
Juridik & Ekonomi Satt och betalade ett antal fakturor som kommit senaste veckan nu. Kom att tänka på det här; Påtalar ni fel på fakturor? Nu menar jag... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 569
Senast: Mineur
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 873
Senast: voltis
·
Samhälle Och har du gjort något för att förbereda dig? Vad tror ni? Kommer det vara typ som nu fast med lite annat väder, lite annan mat och...
Svar
3
· Visningar
432
Senast: Urigurien
·
Samhälle Ni som läser nyheter på internet, vilka sidor läser ni? Jag kollar svenska nyhetssidor 1-2 gånger i veckan och då oftast aftonblaskan... 2
Svar
29
· Visningar
1 408
Senast: Sleepy
·
IT & mobiler Hej, för ett par månader sedan diskuterades en debattartikel - då länkade någon till en sida som visade hur mycket uppmärksamhet texten...
Svar
2
· Visningar
439
Senast: BornAgain
·
Hemmet Så har ytterligare en råtta gått och dött i huset, denna gång under golvet i ett rum. Ge mig era bästa tips för att ta bort den värsta...
Svar
7
· Visningar
14 512
Senast: Stinaelin
·
Trädgård & Växter Till hösten flyttar jag och familjen till hus på landet. Tomten är allt som allt på lite drygt en halv hektar, en liten del är skog och... 2
Svar
21
· Visningar
2 434
Skola & Jobb Skulle ni bli irriterade (eller valfritt annat aningen negativt laddat ord) om en person schemalägger er på ledig tid i stället för på... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 414
Senast: Killaloe
·
Skola & Jobb Det finns en del bukefalister som är duktiga på engelska. Hur översätter man följande: Han har bekänt färg så han har satt sin sista...
Svar
5
· Visningar
695
Kropp & Själ Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Någon som gjort lashlift? Nöjd? Inte nöjd? Värt/ovärt? Kostar ca 700 där jag tänkte gå, är väl ett rätt normalt pris? Är hos en tjej som...
Svar
6
· Visningar
1 484
Samhälle http://www.bbc.com/future/story/20190513-it-only-takes-35-of-people-to-change-the-world Läste denna artikel från BBC i morse. Med tanke...
Svar
0
· Visningar
341
Kropp & Själ En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Hoppas du får komma in innan sommaren! De... 11 12 13
Svar
250
· Visningar
13 915
Senast: Lobelia
·
Tjatter ... du har just besparat mig 850 spänn. I går och i natt hade jag ett besvärligt migränanfall. Värsta fasen är över, men vid 8...
Svar
0
· Visningar
490
Senast: mandalaki
·
Relationer För ett år sedan fick sambon ett allvarligt diskbrock som slutade med droppfot och operation. Han blev bra efter operationen men gick... 2
Svar
23
· Visningar
2 816
Senast: Petruska
·
Trädgård & Växter Jag har grundkunskaper i träd - gick med min far och beskar redan som liten unge :) Nu har jag ett träd som jag inte riktigt vet vad... 2
Svar
28
· Visningar
3 337
Skola & Jobb Vi har en tråkig situation på jobbet som till största delen beror på ofattbart dåliga chefer, mer än 50% av personalen har sagt upp sig... 2
Svar
21
· Visningar
1 831
Senast: Lager
·
Tjatter Shoppade en ny fån, stoppade i batteri och allt annat enligt instruktionerna och laddade den. Drog även av skyddsplasten från skärmen... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
13 686
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag står i valet och kvalet över att anmäla mig som äggdonator. Anledningen till detta är dels att jag trillade över en annons på... 2
Svar
25
· Visningar
2 734
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur