Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag står i valet och kvalet över att anmäla mig som äggdonator. Anledningen till detta är dels att jag trillade över en annons på... 2
Svar
25
· Visningar
2 734
Senast: clusia
·
Samhälle Borde det legaliseras? Borde det endast legaliseras i medicinskt syfte? Vad tycker ni? 8 9 10
Svar
183
· Visningar
14 621
Senast: kryddelydd
·
Fordon Någon som har erfarenhet av att konvertera sin bensindrivna bil till annat bränsle? Det verkar finnas teknik för det, så jag är nyfiken...
Svar
5
· Visningar
776
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hej! Jag behöver hjälp med mitt ena barns hy. Hen har egentligen inte akne, men mycket pormaskar, speciellt på kinderna precis... 2
Svar
30
· Visningar
3 017
Senast: ptr
·
Samhälle Vi har haft ett antal feminismtrådar här men de har ju tyvärr en tendens att spåra ut fullständigt. Och börjar man spåna lite om varför... 9 10 11
Svar
204
· Visningar
11 909
Senast: Migo
·
Samhälle Svärmor har bjudit oss på kryssning, båten avgår från Stadsgården. Eftersom vi ska en sväng till Täby innan så tar vi bilen. Men att...
Svar
4
· Visningar
566
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag fick just en sådan hälsning. Hur tänkte de där?? Jag är ingen mamma men är som tur ok med det. Idag känns det ändå lite tungt då...
Svar
17
· Visningar
1 264
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet? Har bokat tid för det och kråksparkar, men är lite rädd att det ger hängiga ögon (och då får det hellre... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 505
Senast: Casteloro
·
Samhälle På SVT ligger nu två klipp där KTH-studenter hackar en elcykel respektive en robotdammsugare. Robotdammsugaren tar de över kontrollen...
Svar
6
· Visningar
657
Senast: honung
·
Kropp & Själ Sitter på sängkanten med oro i kroppen och skulle behöva lite moraliskt stöd. Har under kvällen ringt polisen pga grannarnas bråk - de...
Svar
18
· Visningar
1 745
Senast: iNHALE
·
Fritid Jag har precis börjat läsa om bullet journal och hur det fungerar. Är det några här som använder sig av det som vill berätta vilken... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
18 618
Senast: grodan21
·
Tjatter En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Ukraina har valt låt. Maruv heter artisten... 2
Svar
20
· Visningar
1 291
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag är på jakt efter ett aktivitetsarmband men känner att jag gått vilse i djungeln och behöver hjälp. Jag vill ha ett armband som... 2
Svar
20
· Visningar
3 145
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Förra året fick jag 700 kr i löneförhöjning. I år fick jag samma. Förra året gjorde jag mitt jobb och lite till, inför detta räckte jag...
Svar
9
· Visningar
971
Hemmet Jag måste flytta till något mindre. I 5 års tid har jag rensat och försökt att sälja av det som går. Det har väl inte gått så bra. Jag...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kläder & Bli fin Det här kanske är en longshot men är det någon bukefalist som ska in på Gekås den närmsta tiden, och kan tänka sig att köpa en klänning... 2
Svar
29
· Visningar
2 447
Senast: Marty
·
  • Låst
Tjatter Tråden om allt och inget. Om vad vi gör (och inte gör). Om livets guldkorn och smågrus. Från skiftande breddgrader och livsstilar. På... 99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
105 228
IT & mobiler Min Iphonekamera har flera gånger på sistone bara varit en svart ruta. Alternativen under med video, bild, kvadrat etc syns men själva...
Svar
9
· Visningar
656
Senast: mandalaki
·
Hemmet Hjälp! Asså, i min hall ser det ut som om det bor en familj med 12 barn, fast det bara är jag :S. Jag har försökt rensa, men jag...
Svar
13
· Visningar
1 300
Senast: Korven
·
Samhälle Läste på svt.se Tydligen finns det en växande rörelse av s.k. flat-earthers som är övertygade om att jorden är platt (eftersom de själva... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
11 961
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka