Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Idag när jag vaknade hade jag meddelande på telefonen från min bror (på okänt nr) om att han ville att jag skulle ta ett lån på 150... 2 3
Svar
58
· Visningar
8 209
Senast: Avalbane
·
Trädgård & Växter Har ni några tips på fina blommor som är hållbara och inte alltför ätbegärliga vare sig för kreatur eller ohyra? Vill helst inte sätta...
Svar
7
· Visningar
3 257
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Fick idag höra att om en person tagit livet av sig, med för lite kläder på/lättklädd och med handskar på sig, att det är för att... 2
Svar
23
· Visningar
3 098
Senast: mackan
·
Kultur Serier serier serier ... Alla bara pratar om serier men jag fixar det inte. Jag har så otroligt svårt för att fastna i någon och orka se... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 570
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Är det någon som har donerat hår? Hur funkar det? Finns det olika typer av donationer? Är det något särskilt att tänka på? Det jag läst...
Svar
10
· Visningar
1 716
Relationer Vem: Jag vill ge dagens ros till Emelie som jobbar på MTR. Motivering: Efter två uppskjutna avgångar från 20:05 till 22:50 hjälpte hon...
Svar
7
· Visningar
2 333
Senast: Linta
·
Kropp & Själ När jag tröttnat på spellistorna och Storytel inte har mycket fräscht att komma med så har jag lyssnat på en hel del podcast på slutet...
Svar
19
· Visningar
1 287
Senast: Elektronen
·
Fritid Jag tänkte resa i Maj. Funderar på en budget på 12000:- Vad rekommenderar Buke? 4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 293
Senast: Tranan
·
Hemmet Har en fråga. Kanske ligger tråden på fel ställe? Vill moderator i så fall lägga frågan på rätt ställe? Kan man rekommendera...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Pudlan
·
Relationer Har en person i min närhet som inte delar mina feministiska åsikter och (som jag uppfattar det) stört sig rätt kraftigt när jag pratat... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 744
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att hantera misslyckanden undrar jag vad ni annars tycker är svårt att hantera? Det kom ju upp en massa bra tips... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 829
Senast: nyponros
·
P
Kropp & Själ Jag fyller 49 i sommar, antar att jag är i närheten av klimakteriet fast jag inte har märkt något konkret förutom att mensen är lite...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: prallan
·
Samhälle Vill inte spamma i Bensinupprorstråden men eftersom frågan uppkom där (också) och jag privat har diskuterat detta en del, samt grubblat... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 434
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Får jag ett sår, blir det en skorpa, så långt är allt normalt. Men den där skorpan hamnar alltid på en bula. Hade ett sår på armen, helt...
Svar
3
· Visningar
1 255
Senast: 95johsv
·
Tjatter Vad heter det när man är två (eller fler ) son tar en tråd/ en bit garn och gör olika mönster med den? Kommer ihåg att något mönster...
Svar
6
· Visningar
6 510
Senast: lilstar
·
Samhälle Började nyss nästan grina av glädje när jag läste att Taiwan tillåter äktenskap mellan människor oavsett hur de valt varandra. Märklig...
Svar
13
· Visningar
1 111
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Jag funderar för fullt på vad jag vill jobba med i framtiden och utbilda mig inom. Så därför är jag nyfiken på: - Vad jobbar du med? -... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 271
Senast: sthu
·
Samhälle Hur fungerar det när den ändå ska sorteras som plast? Är det bättre för miljön eller är det bara fina ord?
Svar
12
· Visningar
1 251
Senast: Moonshadow
·
Tjatter Ni vet sådana här frågestunder på Instagram, där en användare skriver typ "fråga mig vad som helst" och sen svarar på detta (i text) i...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Flixon
·
Juridik & Ekonomi Jag beställde tidigt i våras saker på nätet från en större butik. Fick sakerna och en faktura. Så långt inga problem. För ca två veckor...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka