Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Har funderat mycket på att studera på distans och så småningom söka mig vidare i arbetslivet. Jobbar heltid med vårdadministration nu... 2
Svar
20
· Visningar
2 139
Senast: lil-sis
·
Mat Min annars inte så dessertgalna man har i två dagars tid pratat om en tårta han fick på ett möte i torsdags. Nu försöker vi lista ut vad...
Svar
17
· Visningar
2 006
Senast: Tassetass
·
Kultur Har utmanat mig att lyssna på 50 nya album/EPs under det här året (nya som i att jag inte hört dem förut, de kan ha släppts närsom)... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 800
Senast: Koltrast
·
Kropp & Själ Jag har aldrig behövt bry mig om mina naglar då de aldrig brutits mer än när de varit på tok för långa och jag typ kört fingrarna in i...
Svar
11
· Visningar
1 216
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Jag gick en HLR-utbildning för ett tag sedan och tänkte då att ”det här borde ju alla kunna egentligen”. Sedan har jag funderat vidare... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 872
Senast: YorkWann
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag måste bli bättre på att pusha mig utanför min comfort zone. Söka jobb jag vill ha, inte bara de jag med 100%...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Masqueradee
·
Kropp & Själ Jag kände mig utvilad 1-2 timmar i går morse, efter 11 timmars sömn. Innan dess vete tusan när jag kände mig det senast. Men det kanske...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Jag var till läkaren förra veckan pga att det känns som om något är riktigt knasigt med kroppen. Jag är bl.a totalt orkeslös och går...
Svar
8
· Visningar
928
Senast: Efwa
·
Fritid Kommer spendera två dagar i Nice i slutet av veckan. Är det lönt att åka till Monaco en av dagarna? Söndag kommer spenderas på trav och...
Svar
14
· Visningar
637
Senast: Unafraid
·
Hemmet Jag måste bara fråga, finns det någon här som använder sköljmedel? Varför i så fall? Tänkte på det i affären härom dagen när det nästan... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 593
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Google är inte min vän. Ena dottern tog hål i öronen i helgen när hon var hos sin mamma och vi upptäckte nu att hon har tappat ena...
Svar
8
· Visningar
4 371
Kultur Ikväll når nyheterna oss att Keith Flint från Prodigy samt Luke Perry från bland annat serien Beverly Hills har gått bort. Har ni...
Svar
18
· Visningar
1 294
Senast: Reville
·
Kropp & Själ Jag är bossig, jag blir otålig när beslut drar ut på tiden och kan ofta om ingen annan verkar ta steget, ta beslut om så man kommer... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 185
Senast: Red_Chili
·
Relationer Har din syn på relationer (tänker i första hand med pojkvän/man/andre hälft etc men kanske även med andra) förändrats under din livstid... 2
Svar
22
· Visningar
1 846
Senast: Mistimed
·
Hemmet Jag har en gammal fin Josef Frank lampa som har hängt i vardagsrummet i många år. Lampskärmarna har blivit smutsiga och sotiga av allt...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: fejko
·
Kropp & Själ I somras drabbades jag av tennisarmbåge. Fick smärtan av mitt dåvarande jobb, och jag visste inte att det var just detta så jag sökte... 2
Svar
22
· Visningar
2 554
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Har börjat gå en hel del i kjol och trivs verkligen i det så länge jag får ha relativt tjocka strumpbyxor under, se bild. Efter... 2
Svar
26
· Visningar
2 196
Skola & Jobb Både jag själv och flera andra har varit inne och tassat på ämnet om meningsfulla jobb i Om-allting-vore-annorlunda-tråden, men jag...
Svar
6
· Visningar
632
Fritid Sitter ni bänkade idag? Min bror och hans sambo åker så hoppas få en skymt av dem alla fall. Laddade ner appen för att kunna följa dem... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 630
Kropp & Själ Min hårbotten är rena katastrofen just nu, kliar och flagar konstant och håret känns fett dagen efter tvätt. Vet inte vad som orsakat...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka