Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Jag ser framför mig hur den här tråden barkar men jag önskar ändå att vi kan hålla en något sånär god ton trots en fråga som tenderar... 24 25 26
Svar
501
· Visningar
41 187
Senast: MissFideli
·
Kultur Jag var helt övertygad om att Rag n Bone man var svart efter att ha hört honom spelats på radion. Döm av min förvåning när jag inser att...
Svar
5
· Visningar
690
Senast: fejko
·
Hemmet jag undrar om det finns någon som har semesterbostad utomlands och kan dela med sig lite av tips och erfarenheter? Planen är att köpa...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ I onsdags förra veckan blev jag utskriven från psykiatrin efter att ha legat inne i sju veckor, innan dess låg jag inne till och från i... 2
Svar
34
· Visningar
3 431
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt på förhand om det blir ett luddigt och ogenomtänkt inlägg. Men hursomhelst vänder jag mig till er som har eller har haft...
Svar
16
· Visningar
1 457
Senast: Qelina
·
Fritid Vänder mig till er som gillar att skapa mönster till tex kläder/textil/tavlor.. Känner ni till sidor där man kan sälja saker? Jag...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: AraSlei
·
IT & mobiler Nu har jag äntligen lyckats installera om Windows efter mycket om och men. För drygt ett år sedan köpte jag själva operativsystemet med...
Svar
3
· Visningar
665
  • Låst
Relationer Så jag startar dejting tråden, Jag ska tydligen gå på dejt efter nyåret. Känns längesedan nu jag var på en. Får se hur det går. Kram... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
212 488
Senast: LenaH
·
Kultur Undrar om någon Bukefalist finns i Uddevalla området och tycker om att gå på bio? Sen jag blev ensam så är det lite jobbigt att gå på...
Svar
13
· Visningar
1 156
Senast: Pudlan
·
Fritid Ja. I juli planeras det partaj. Jag räknar med en sådär 40 pers i alla fall. Kanske mer, kanske mindre. Vi får se. Hur som haver. Jag...
Svar
9
· Visningar
845
Senast: Amha
·
  • Låst
Tjatter Tog mig friheten att starta denna ärofyllda tråd fast det egentligen var @Magiana s tur :o :D Sitter och äter lite. Åt så omättande... 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
112 253
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Finns det några märken som är för breda fötter? Morsan pratade om c- och d-bredd, men oavsett hur mycket jag läser på de olika sidorna... 2
Svar
30
· Visningar
3 148
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Ja nu drar det snart igång! Någon/några här som ska åka nåt lopp? Jag ska åka Tjejvasan och Vasaloppet! 😃⛷
Svar
13
· Visningar
1 143
Tjatter Verkligen på tiden att börja bena i detta heta ämne: Andra Chansen i Mello! :banana::banana::banana: Det är som vanligt dueller, och det... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 552
Senast: voltis
·
IT & mobiler Jag får ont i huvudet, ffa på jobbet. Chefen skickade mig rask till optikern med en rekvisition i handen. Optikern konstaterade att jag... 2
Svar
22
· Visningar
2 633
Senast: lady_vip
·
Samhälle Ibland blir man glad och får tillbaka ett större hopp för länder som valt mörka, högerextrema krafter till styre...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Och jag inser att jag börjar ungefär varje tråd med "jag vet inte riktigt", för det är nog... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 087
Senast: Asko
·
Trädgård & Växter ...klarar de sig inomhus? Är det någon idé att köpa och chansa eller krävs det uteplantering och en massa specialhantering?
Svar
3
· Visningar
607
Senast: Sleepy
·
  • Låst
IT & mobiler Horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 104 105 106
Svar
2 102
· Visningar
76 857
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Snart 40-år gammal har jag lyckats sluta bita på naglarna och kan nu visa fram mina händer 1. Hur målar man egentligen naglarna vad... 2
Svar
21
· Visningar
2 656
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka