Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Vi har en isolerad och inglasad altan som inte är uppvärmd. Redan nu blir det lätt 25-30 grader om det är den solig dag, men på natten...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Trissa
·
Samhälle Vad ger det dig för associationer ? Varför använder människor det uttrycket? Jag vet att det kommer från en film med namnet. Jag tänker... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
17 659
Senast: Rina
·
Hemmet Funderat länge på att köpa en moccamaster men blir helt förvirrad av alla olika modeller och bokstavskombinationer! Har googlat runt...
Svar
14
· Visningar
3 915
Senast: Riru
·
Kropp & Själ När jag var liten bröt jag armen som nu ca 28-29 år senare börjat ställa till mycket besvär med smärta och upphakningar (jag är 32 år)...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Casteloro
·
Skola & Jobb Jag har börjat vikariera i hemtjänsten i min kommun för att dryga ut timmar från andra jobbet. Jag var klar och tydlig på intervjun med... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 945
Senast: Myzan87
·
Skola & Jobb En bekant planerar att bli student för en längre utbildning och jag rådde henne att söka tjänstledigt för studier, trots att studierna...
Svar
9
· Visningar
1 895
Senast: BernT
·
Samhälle Jag är lite inspirerad av skolstrejkande Greta och leker därför med tanken på att inte flyga under det här året. Rannsakar jag mig... 15 16 17
Svar
330
· Visningar
20 211
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Jag har snart jämn födelsedag då min arbetsgivare enligt en intern instruktion ska uppvakta med blomma och mindre gåva. Och så bjuds på...
Svar
12
· Visningar
3 119
Senast: macan
·
Svar
454
· Visningar
32 186
Senast: BornAgain
·
Mat Jag har nyligen förlorat min älskade storebror och planerar för begravning och minnesstund. Helt ärligt, vad skulle ni tycka om det... 2
Svar
33
· Visningar
3 191
Senast: Kilauea
·
Hemmet I veckan tog regeringen beslutet att från årsskiftet kommer även privatpersoner kunna få ta del av 30% av kostnaderna för... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
9 637
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Jag har korsat 30-strecket, och har insett att jag faktiskt är vuxen nu. Jag tar examen till sommaren och kommer alltså snart att ge mig... 2
Svar
36
· Visningar
2 961
Senast: Angel
·
Samhälle Och detta i förlängningen av säkerhetsskäl. Det finns en uppenbar risk för människor o egendom enligt min källa. Säkerhetsrisk?? jo...
Svar
13
· Visningar
1 122
Senast: lbb
·
Kropp & Själ Hjälp. Jag behöver bara få ur mig. Fast jag har pratat med mina närmaste anhöriga så rinner det bara över. Igår fick jag veta att en... 2
Svar
22
· Visningar
2 723
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Sedan ett par år har jag problem med naglar som skivar sig och jag får inte ordning på det. Har prövat några nagelstärkare som jag inte... 2
Svar
29
· Visningar
3 809
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Jag jobbar som lokalvårdare, ett vikariat till sista juni. Jag vantrivs och vill inte stanna i städet. Jag söker jobb men har hittills... 23 24 25
Svar
495
· Visningar
36 770
Senast: tanten
·
Kultur Är det någon som varit på mello-genrep i friends och vet hur länge det brukar hålla på? Hur är upplägget? Pauser?
Svar
5
· Visningar
1 231
Senast: Lupino
·
Hemmet Nu behöver jag lite hjälp. Ska måla ett mindre hus/hundkoja och diverse trädetaljer och är ute efter en dovt grön färg. Tänk dimmigt...
Svar
3
· Visningar
844
Fordon Plötsligt idag då jag startade bilen (en 2007 Citroen) så hörde jag ett tydligt burrande/tjutande som en fläkt eller nån liten motor som...
Svar
15
· Visningar
2 510
Senast: tott
·
Skola & Jobb Som en del utav er vet om så tittar jag lite efter nya jobb, och hade en tråd för inte så länge sedan om löneanspråk. Efter lite...
Svar
14
· Visningar
1 765
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka