Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre... 35 36 37
Svar
735
· Visningar
69 466
Senast: Hemlig21
·
Kropp & Själ Hjälp mig med detta snälla, jag får lite panik och kan inte tänka klart och jag har inte kunnat få kontakt med någon som kan svara en... 2
Svar
34
· Visningar
3 728
Senast: kolblakkur
·
F
Trädgård & Växter Jag köpte tulpaner i onsdags på eftermiddagen och redan idag nu på morgonen märkte jag att flera av bladen börjat gulna. Varför blir det...
Svar
6
· Visningar
815
Mat Tanken slog mig igår när jag var och handlade och kollade på andra kaffesorter än dom jag normalt sett handlar - att jag är en... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 457
Senast: Jozze
·
IT & mobiler Försvinner bilder från kamerabiblioteket om jag avaktiverar iCloud-lagring (dvs stänger av iCloud bildbibliotek) eller försvinner de...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Så hur var ditt år? Vad var bäst, sämst? Dvs vad är dina tankar om året som gått? Själv nådde jag lågvattenmärket med mitt mående i... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 572
Senast: Qelina
·
Hemmet Jag älskar att promenera, men tar oftast bilen de 2 km det är till affären för att mina axlar inte klarar att bära tungt så långt. Min... 2
Svar
29
· Visningar
1 828
Senast: lizan
·
Fordon Ännu en biltråd från mig! Som ett argument för att köpa en ny bil läser jag att man endast behöver halvförsäkring, på grund av att...
Svar
14
· Visningar
1 244
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag fick en luftvärmepump installerad för några veckor sen, och håller på att lära mig hur jag ska använda den så effektivt som möjligt... 2
Svar
26
· Visningar
2 910
Senast: Pudlan
·
Fritid Har du något intresse eller hobby som de flesta som känner dig inte skulle kunna gissa? Eller som bara är ovanligt? Jag tycker det är... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 161
·
Samhälle Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2
Svar
28
· Visningar
1 747
Senast: MiaMia
·
Trädgård & Växter Vi köpte tujor för ett antal år sedan för att ha som häck mot grannen. På den tiden var alla lika stora och hade precis samma... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 190
·
Skola & Jobb Hur räknar man sjukdagar i följande fall; 15e-21a sjuk Friskanmäld däremellan Sjuk igen 26e-30e Friskanmäld och jobbar efter det...
Svar
9
· Visningar
889
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag är desperat nu, jag och mina barn har haft löss sen i somras typ. Provat alla medel på marknaden. idag var det dags igen, nu dränkte...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: em-pirre
·
Tjatter ...jag låste nyss in mig på toaletten och åt choklad :o Vad erkänner du? ;) 6 7 8
Svar
140
· Visningar
12 564
Senast: Fruentimber
·
Trädgård & Växter Hjälp! Mina krukväxter mår dåligt. Jag har en sådan här, Yucca Elephantipes enligt Ikea: Den står mitt i rummet, men öppen...
Svar
12
· Visningar
1 515
Senast: Korven
·
Tjatter Kom på den fantastiska idén att städa min väska nu såhär mitt i natten... :angel: För första gången på typ 1 år! Kom samtidigt att... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 277
Senast: Skjøldur
·
  • Låst
Relationer Hur skulle ni reagera på detta? Kan man vara microotrogen och det ändå är okay? 2
Svar
20
· Visningar
2 246
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jul och Nyårshelg, blir mycket Netflix och C-more för egen del. Tänkte att det kunde var lämpligt med vad som ska undvikas. Tänkte se om... 2
Svar
27
· Visningar
2 514
Senast: Exile
·
Relationer Hur slutar man vara attraherad av någon??? För några månader sedan började en ny grabb på mitt jobb. Han är ca 10år yngre än mig, och... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 829
Senast: Sofie_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka