Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Relationer Eftersom förra tråden vart låst. Efter konsensus att kvinnor på buke inte vill bli raggade på dansgolvet. Så ställer om frågan till hur... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
12 443
Senast: Raderad medlem 6459
·
A
Kropp & Själ För några år sen tog jag ett rejält "samtal" med mig själv om vart jag var på väg nånstans, ständigt jäktad, ständigt på språng och... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 979
  • Låst
Relationer Metod 1 2:00 Min in i videon "Går fram direkt utan tvekan. Börja dansa med henne. Visa sin dominas dra in in henne runt midjan och visa... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
8 427
Senast: durachiny
·
Relationer Jag spelar den jämt. Visst är den bra :cool:
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Gammelin
·
Äldre Nu ska väl ändå muren byggas. Mr President Trump sitter ju bara o väntar på $. Ingen mur ingen fungerande statsapparat. Så hur blir det...
Svar
0
· Visningar
3 390
Senast: Gammelin
·
Samhälle http://www.stage3.play.aftonbladet.se/abtv/articles/272652?fbclid=IwAR0Fjlyh4JQxFa_UNkRPku46CwdK-hjrg15a-vlEszjovnL5xKogo3Mql1g...
Svar
8
· Visningar
1 289
Kropp & Själ Har ringt Jourhavande medmänniska, hamnar bara i telefonkö. Har ringt diakonissan, de öppnar imorgon. Mår absolut uruselt. Borde ha... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 409
Äldre Vet nån om man kan få tag på en sådan i Sverige? Röd eller vit, helst båda.
Svar
4
· Visningar
4 759
Senast: Mineur
·
Äldre Vad har ni för väder där ni bor?
Svar
6
· Visningar
3 652
Senast: Soffan74
·
Samhälle Jag har någon i min närhet som jag misstänkt varit dömd för brott men fick ingen träff i Lexbase. Aningarna lämnade mig inte och nu har...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Fler kvinnor än män försöker ta sitt liv medan fler män än kvinnor tar sitt liv. Det mesta tyder på att det är valet av metod som är... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 126
Senast: Rina
·
Samhälle Diskuterade ämnet med en bekant. Är du som kvinna trygg utomhus, oberoende av plats och tid på dygnet? Om inte, när, var och varför... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 018
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Japp min telefon Samsung s8 har pensionerat sig. Jaghar varit jättenöjd med telefonen och haft samsung sedan tidigare. Jaghar inga... 2
Svar
33
· Visningar
1 785
Senast: Granen
·
Äldre Det är väll lite som att svära i kyrkan att starta en sån här tråd med tanke på konsumtionshetsen i samhället och miljötänket vi alla... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
17 373
Äldre Ni som är vanna bubbeldrickare vad anser ni är det bästa sättet att dricka bubbel ur standard champagne glasen (dom höga) eller... 2
Svar
26
· Visningar
7 225
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Igår började jag få nån mindre rodnad på ena handen, idag har jag fått som små, små utslag. Någon som har en idé om vad det kan vara...
Svar
7
· Visningar
705
Senast: Guldaskig
·
R
Kropp & Själ Detta är väl egentligen inget klassisk "Bukelina Ribbing" case då det är lite mer komplicerat men vill gärna ha utomståendes input. Jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 328
Kropp & Själ Alltså. Det finns ju organisationer för de som inte har någon att "fira" ihop med, att umgås med och bara är allmänt ensamma på... 2
Svar
20
· Visningar
2 300
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag har gått omkring halvförkyld i sådär två-tre veckor. Känslan är "Shit, nu blir jag snart sjuk". Lite, lite snuvig och svullen i...
Svar
7
· Visningar
759
Senast: Seabaz
·
Samhälle Vad tycker ni om de nya orden? Kommer ni använda dem? :) http://spraktidningen.se/nyord2018 2 3
Svar
50
· Visningar
2 946
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka