Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler En bekant postar inlägg från en site som heter Playground+ En bekant som normalt är väl formulerad och balanserad. Jag blir lätt tveksam...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: GotAsecret
·
Samhälle Lite spinn-off på "ragga på krogen"-tråden, fast ändå inte. Att män tar sig friheten att ta på ens kropp mot ens vilja händer ju tyvärr... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 775
Senast: cirkus
·
Fritid Ni som gillar att åka skidor i svenska fjällen, vart åker ni helst? Vi brukar åka 1-3 ggr/ år och favoritstället hittills är Klövsjö...
Svar
5
· Visningar
482
Senast: Malin_L
·
Samhälle Ja den frågan ställer sig en debattör i en av Sveriges större lokaltidningar. Hon menar på att vi ska inkludera djuren i vår moraliska...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: lbb
·
Kropp & Själ Jag äter en medicin som har trollat bort min aptit. Det har hållit i sig några veckor nu så jag vet inte om det är nåt som kommer gå...
Svar
9
· Visningar
1 215
Senast: MiaMia
·
Hemmet Vi behöver en ny kaffebryggare. Jag vill ha så lite plast som möjligt och funderar på en vakuumbryggare typ Don Pedro eller Bodum Pebo... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 776
Senast: sthu
·
Tjatter Snart är det 2019 - har ni planerat något nyårslöfte? :)
Svar
10
· Visningar
969
Senast: Sofie_B
·
Mat Såhär på nyårsdagen säger ju traditionen att det ska vara pizza till lunch/middag. I år gör vi den själva även om vi har en fantastisk... 2
Svar
28
· Visningar
2 505
Senast: Roxer
·
Samhälle Visst är det ok att förstöra miljön denna dag då hela världen smäller av raketer o smällare. Om det inte är ok att förstöra miljön denna... 2
Svar
21
· Visningar
1 554
Senast: lbb
·
Kropp & Själ Hoppas att någon här kanske har lite tips och råd att komma med... Ett försök till att göra lång historia lite kortare: Jag gjorde en... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 501
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Kropp & Själ Upp eller ner, eller kämpar du bara för att hålla vikten stilla? Här är tråden för dig! 65 66 67
Svar
1 322
· Visningar
96 519
Senast: LenaH
·
Hemmet Vi har en del av vår lägenhet som blir väldigt mörk som vi gärna skulle få till lite belysning i. Hur kan man göra på bästa sätt...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: Snubbelfot
·
Mat Med mindre än en vecka kvar på 2018 (var tog tiden vägen :eek:) känns det som att det är dags att fundera på årets nyårsmeny. Har ni... 14 15 16
Svar
312
· Visningar
22 185
Kläder & Bli fin Jag insåg för någon vecka sedan att jag behöver införskaffa nya jeans. Mina gamla välanvända jeans har slitits sönder, med tanke på hur...
Svar
12
· Visningar
1 685
Äldre Läste om lokalsinne i en annan tråd och blev nyfiken. Jag tillhör de borttappades skara. Jag måste tänka noga innan jag kör på... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
15 874
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Är det fler än jag som har IBS? Hur gör ni för att lindra det? 2
Svar
37
· Visningar
5 158
Senast: monster1
·
R
Äldre Har googlat men hittar ingenting så frågar här! Jag ska få en leverans med DHL Express på onsdag men vet inte säkert att jag kommer vara...
Svar
13
· Visningar
7 463
Senast: Ridinglady
·
Tjatter Inspirerad av handväsketråden och mitt ständiga påstående om min bil som min expanderade handväska så undrar jag; Vad har ni i er bil... 2
Svar
38
· Visningar
2 610
Senast: Rie
·
IT & mobiler Med "äldre" här menat säg 50+. Alltså typ medelålders och uppåt. Är nyfiken: Hur väl hänger ni med i dagens teknik/medier/etc? Använder... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
12 968
Senast: åke
·
IT & mobiler Jag har fått en apparat i julklapp. Vet inte ens vad den kallas, men om man säger Hej Google så svarar den. Jag frågar hur mycket...
Svar
16
· Visningar
1 716
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka