Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
I onsdags skulle jag satts igång (v 38+0). Men min bebis tyckte inte alls att det var en bra idé. Hon ville minsann bestämma själv!
Jag...
Gravid - 1år
Har tänkt börja ta upp min gymträning nu 5 månader efter förlossningen. jag har tränat en del på gym genom åren så jag är inte främmande...
Gravid - 1år
Emil har mer & mer gått över till puré och gröt nu, han vill knappt ens ha ersättningen längre sedan vi börjat ge honom mat. :crazy: Men...
Gravid - 1år
Jag har just fått tid för igångsättning. Nästa onsdag (då är jag i v 38+0) kommer det att ske :eek: Jag har ju fortfarande en vecka att...
Gravid - 1år
Så här är det. Jag är i 9:e veckan och jag har börjat blöda lite. Typ som lätt mens. Har även kännt en smärta som liknar mensvärken.
Är...
Gravid - 1år
Vart har ni köpt detta? Jag har ingen lust att lägga ut mellan 300-500 kr per uppsättning på de som finns med laban, mumin m.m. Dessutom...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...