Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Idag red jag för första gången igen på nästan ett år. Jag slutade rida tidigt i senaste graviditeten. Mest för att tiden saknades när...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: Ramona
·
Gravid - 1år I onsdags skulle jag satts igång (v 38+0). Men min bebis tyckte inte alls att det var en bra idé. Hon ville minsann bestämma själv! Jag... 2
Svar
39
· Visningar
2 723
Gravid - 1år Arvid har nu de två senaste dagarna totalt vägrat att amma. Han gallskriker bara han ser bröstet. Så jag har fått ge honom ersättning...
Svar
15
· Visningar
2 438
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år Idag har jag haft med lillen till jobbet, då pappa är i england och kommer hem inatt. Jag har burit honom i min Manduca, meitaien och... 2
Svar
39
· Visningar
2 986
Senast: nevin
·
F
Gravid - 1år Har tänkt börja ta upp min gymträning nu 5 månader efter förlossningen. jag har tränat en del på gym genom åren så jag är inte främmande...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Lea
·
Gravid - 1år Ni som gjort det här, planerat eller akut, hur var det? Hur gick det till? Planerat eller ej? Ska ev sättas igång på måndag (som... 2
Svar
37
· Visningar
3 241
Senast: Prinsemannen
·
Gravid - 1år Emil har mer & mer gått över till puré och gröt nu, han vill knappt ens ha ersättningen längre sedan vi börjat ge honom mat. :crazy: Men...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: Clintan
·
M
Gravid - 1år En bekant till mig berättade idag att hon är gravid, kul såklart men det var inte planerat. De har bestämt att ha kvar barnet :). Båda...
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: squirlett
·
Gravid - 1år Fler som får eksem / skavsår mellan benen och är gravid? Vad gör ni åt dem? Hur kan man underlätta dessa? :confused: De svider ju...
Svar
3
· Visningar
1 573
Senast: mylan
·
E
Gravid - 1år att jag har en alldeles nybakad bäbis i min mage. :banana::bump::banana::bump::banana::bump: 2
Svar
21
· Visningar
2 170
Senast: emjo
·
Gravid - 1år 18/3 fick vi vår andra son, Edvin som är lillebror till Alfred drygt 2 år. Var beräknad 16/3 och var dunderförkyld typ sista veckan... 2
Svar
25
· Visningar
2 033
Senast: fiffigt
·
Gravid - 1år Är det Ok i samband med graviditet? Köpte ett rör igår och tog en tablett - Men hade ingen tanke på om det var bra eller ej! Dock så...
Svar
6
· Visningar
1 944
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Jag har just fått tid för igångsättning. Nästa onsdag (då är jag i v 38+0) kommer det att ske :eek: Jag har ju fortfarande en vecka att... 2
Svar
37
· Visningar
6 901
Senast: ÅDI
·
B
Gravid - 1år Jag är nu 29 år och känner absolut inget sug efter barn. Jag kan gott tänka mig ett helt liv utan barn faktiskt. MEN det håller min... 2
Svar
30
· Visningar
4 192
Senast: Skumbananen
·
Gravid - 1år Li 5 månader har sedan en tid (okej, mer än halva sitt liv) tagit sig fram, korta sträckor, på egen hand. Det har vart lite bökigt och... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 255
Senast: TinyWiny
·
B
Gravid - 1år Så här är det. Jag är i 9:e veckan och jag har börjat blöda lite. Typ som lätt mens. Har även kännt en smärta som liknar mensvärken. Är...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: havreflinga
·
P
Gravid - 1år Vart har ni köpt detta? Jag har ingen lust att lägga ut mellan 300-500 kr per uppsättning på de som finns med laban, mumin m.m. Dessutom... 2
Svar
21
· Visningar
5 688
Senast: Piffelina
·
C
Gravid - 1år Ibland är det lätt att stanna i det negativa, och om man (Jag) har haft många dåliga upplevelser vad det gäller sjukhus, läkare och...
Svar
13
· Visningar
1 591
Senast: Bebben
·
Gravid - 1år ska laga lite mat o blev så himla sugen på att panera fisk...:d har alaska pollok utav Sej hemma... men hittar inte mina "fiskpapper"...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: jerseyko
·
M
Gravid - 1år Väntar som en del vet tvillingar. På undersökning idag så säger barnmorskan helt plötsligt "äter du verkligen som du ska? Man kan inte...
Svar
12
· Visningar
3 282
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V