Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
  • Låst
Övr. Barn När jag skulle få mitt andra barn så var jag på dagen för beräknad förlossning fortfarande helt omogen (livmodertappen). Inte ett tecken...
Svar
3
· Visningar
4 114
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn Ämnet har redan avhandlats på Senior en gång, men undrar om man får andra svar här inne? I dag när jag kom hem och tog in posten hade...
2 3
Svar
47
· Visningar
11 517
Senast: kolarbokalle
·
V
  • Låst
Övr. Barn (Ännu en anonymis, vill ej berätta vem jag är än) Jag är kanske gravid. Vet inte säkert. Skitjobbigt... Så här är det: Tog ut...
Svar
11
· Visningar
2 612
Senast: Lejonflickan
·
  • Låst
Övr. Barn Nu är det kokta fläsket stekt! Jag är dräktig! Har absolut ingen koll på hur långt gånget jag är, vet bara att jag hade min sista...
2
Svar
35
· Visningar
4 295
Senast: Brutta
·
  • Låst
Övr. Barn Idag har jag sett två storrökande "förskolärare" ute på den närmaste lekplatsen. Hur är det i Sverige, får personalen röka tillsammans...
Svar
9
· Visningar
2 192
K
  • Låst
Övr. Barn I måndags kväll kom lilla Ella :love: En ynka dag över tiden gick jag(värkarna startade iof på söndagen som ju var "rätt" dag) , och...
2
Svar
27
· Visningar
2 953
Senast: Cina
·
K
  • Låst
Övr. Barn Innan förlossningen, hur länge jobbade ni? Jag har "tid" den 29/9 och har sista jobbardagen den 24/9. Känner lite olust inför det då...
Svar
11
· Visningar
1 935
Senast: GaurdianAngel
·
  • Låst
Övr. Barn Om man misstänker att ens bebis på 6 månader är allergis mot pälsdjur ,ska man göra sig av med katterna hemma och hålla henne så långt...
Svar
9
· Visningar
1 740
Senast: zilla
·
B
  • Låst
Övr. Barn Min son är just nu hos sin pappa.. eller.. han va det i helgen. Men nu är han med sin farmor hos min sons moster. Jag saknar honom såå...
Svar
7
· Visningar
1 633
Senast: Lejonflickan
·
S
  • Låst
Övr. Barn DN Debatt idag: "Ge en tredjedel av föräldraledigheten till mamman, en tredjedel till pappan och en tredjedel till dem båda att dela på...
Svar
18
· Visningar
2 125
Senast: Mampas
·
  • Låst
Övr. Barn Jag läste en artikel i Amelia, tror jag det var, om äggdonation till barnlösa par. Tanken har aldrig slagit mig innan, men det kändes...
Svar
10
· Visningar
2 566
Senast: Trissa
·
G
  • Låst
Dop
Övr. Barn Ska på dop. Och undrar och ni har några tips på dopgåva? /Zanna
Svar
14
· Visningar
3 405
Senast: susekl
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, nu undrar ni vad jag babblar om... Jag var på Noramark'en i helgen. Ett stort jippo, med folk, trängsel och hela baletten. Det...
Svar
13
· Visningar
2 089
Senast: Björk
·
J
  • Låst
Övr. Barn Nån som använt gåstol till sina barn? Jag har bara erfarenhet av en kompis som haft en sån till sin ena tjej och hon är nöjd med den...
2
Svar
31
· Visningar
4 501
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn Vad är det egentligen för fel på att ha märkeskläder på småbarn :confused: Alla andra föräldrar jag pratar med verkar tycka att...
2
Svar
37
· Visningar
4 509
Senast: Daydream
·
S
  • Låst
Övr. Barn Att jag tycker det är SUPERKUL med ett nytt barnforum! :love:
Svar
10
· Visningar
1 645
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn Känner att de där speciella sidorna för gravida inte är något för mig. Känner dock att jag måste få berätta för någon om att jag är lite...
Svar
7
· Visningar
1 875
Senast: Mysgrisen
·
  • Låst
Övr. Barn Förhållandet avancerar framåt och separationen väntar kring hörnet. Med i bilden finns 3-årig son :( Sambon (sen -98) borde jag ha...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 547
Senast: Daydream
·
  • Låst
Övr. Barn Hur tidigt i en graviditet kan man få problem med foglossning? Jag har hört att det oftast brukar komma i den senare delen – typ efter...
Svar
14
· Visningar
4 701
Senast: Welsh
·
  • Låst
Övr. Barn En liten spinoff på tråden om sjukdomar under graviditeten. Det är något som jag har funderat på sen jag själv råkade ut för det. Är...
Svar
15
· Visningar
2 538
Senast: Natascha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp