Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn ...är inte förlossnngsskräck och inte rädslan att bli bunden eller att inte få sova ordentligt på nätterna. Min största skräck är att...
Svar
15
· Visningar
1 959
Senast: Cillavan
·
  • Låst
Övr. Barn Hur ofta ska man säga så till barn? Jag hörde det i Radiodagboken i P 1 häromdan. Dagboken var gjord av en ensamstående pappa med...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 042
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn Idag kom det en droppe som fick bägaren att rinna över! Tidigare har jag blivit utskälld för att jag inte engagerade mig tillräckligt...
Svar
8
· Visningar
1 555
Senast: Sablar22
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har två barn, 5 och 9 år gamla. De går och lägger sig vid åtta-tiden och kliver upp vid halvsju/sju-tiden. Jag har märkt att andras...
2
Svar
20
· Visningar
7 430
Senast: Pip
·
S
  • Låst
Övr. Barn Håll tummarna för att vi har en till bebbe på G. Vi vill gärna ha en tätis, jag har fått för mig att om man ska ha två barn så är det...
Svar
16
· Visningar
1 776
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Barn I nästan varje barngrupp så finns det ett eller flera barn med något slags problem. Ibland är det ett diagnosticerat funktionshinder...
Svar
15
· Visningar
2 296
Senast: terwa
·
P
  • Låst
Övr. Barn Någon som har el. har haft bebis och föl/unghäst samtidigt? Har funderat på att köpa föl nästa höst och barn börjar också bli aktuellt...
Svar
11
· Visningar
1 680
Senast: Mabuse
·
S
  • Låst
Övr. Barn Är det någon här som läst Kontinuumbegreppet av Jean Liedloff? http://www.activebabycare.com/tidning/x9904a.html Hur tycker ni det...
Svar
3
· Visningar
1 380
Senast: Lobelia
·
M
  • Låst
Övr. Barn Vi håller på att lära vår dotter att somna ensam och vi sitter utanför hennes rum. Vi går in till henne med 4-5 minuters intervaller...
2
Svar
31
· Visningar
5 450
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn En spin-off från Senior. Vilka barnböcker läser ni för era barn? Här läser vi mest Gunilla Woldes böcker samt ett gäng s.k. klassiker...
Svar
6
· Visningar
2 195
Senast: benjamin
·
J
  • Låst
Övr. Barn Hade en klar uppfattning innan jag fick barn om att det var helt okej att lämna en bebis i sin spjälsäng sovandes och springa ut och...
Svar
19
· Visningar
3 274
Senast: MysticDream
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hjälp! Mitt syskon ska döpa sitt barn till ett namn som jag bara inte tål :o Hur ska man hantera det? Jag vill ju inte låta dem förstå...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 746
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har just varit ute och försökt prata med barnen som "lekte" på gården. Vi har en mur på vår gård som är belagd med puts. Nu har de...
Svar
4
· Visningar
1 423
Senast: Xeline
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag och min fru var på ultraljud för ett par dagar sedan. Vi trodde att allt var bra och att vi skulle gå därifrån med foton på vår...
2
Svar
25
· Visningar
14 766
Senast: Alvia
·
  • Låst
Övr. Barn Visst är det väl fler än jag? :o Jag har inte mått dåligt, jag har inget hormonhumör och är inte sugen på lakritsbåtar med ketchup...
Svar
6
· Visningar
1 784
Senast: Kalinka
·
  • Låst
Övr. Barn Nästa kontroversiella ämne ;) Jag har vänner som satt sina barn i barnhagar för att hinna laga mat osv hemma. Jag vill inte...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 654
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn En liten spinoff på amningstråden. Jag har inga barn och kommer förmodligen inte få några heller inom den närmaste framtiden men jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 910
Senast: Stollan
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag har en allvarlig fråga till er med barn och till er som aldrig fick några. Hur viktigt är det med barn? Jag har försökt fråga på...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 079
Senast: Pisan
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har länge gått o funderat på det där med hur långt tid förlossningen tar, när jag själv kom till världen tog det 40 timmar vilket jag...
Svar
11
· Visningar
1 536
Senast: Mita30
·
M
  • Låst
Övr. Barn En flicka på min dotters dagis är allergisk mot klippt gräs. Hon kan inte ens gå ut på våren, och de vädrar inte på dagarna för hennes...
Svar
3
· Visningar
1 617
Senast: Tokmaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp