Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Ska in och sättas igång i morgon bitti. Barnvakt och hundvakt samt hästtiltill fixat ......... trodde vi ja! Kl 20.00 ikväll så ringer...
Svar
7
· Visningar
1 576
Senast: smulis27
·
  • Låst
Övr. Barn http://www.metro.se/content/acrobat/stockholm/SESTO_20040920_A_Metro.pdf Läs kolumnen på sidan 5. Vad tycker ni? Jag tycker faktiskt...
Svar
6
· Visningar
1 563
Senast: Nidorina
·
  • Låst
Övr. Barn Så var det dax igen...i natt letade jag efter vår son igen :angel: 10 mån.)...han låg naturligtvis i sin säng men jag fick för mig att...
Svar
8
· Visningar
1 246
Senast: Nidorina
·
  • Låst
Övr. Barn Var hemma hos några bekanta som precis fått en liten tjej och till min förvåning såg jag att de hade målat ett gäng disneyfigurer på...
Svar
18
· Visningar
2 047
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn För en gångs skull är vi inte alls överens hemma. Det börjar bli jobbigt att vara gravid och vi har helt olika åsikter om hur mycket tid...
2
Svar
28
· Visningar
3 226
Senast: Jippo
·
C
  • Låst
Övr. Barn Vilka var era "kroppsliga" tecken på graviditet, förutom att magen växte? Mådde ni illa? Var speciellt sugen på nått? På vad...
Svar
9
· Visningar
15 100
F
  • Låst
Övr. Barn Om ca 3 veckor flyttar jag till Italien för att jobba som au-pair hos en italiensk familj. Jag ska ta hand om deras två barn, en pojke...
Svar
4
· Visningar
1 267
Senast: fandango
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag fick ju en son för strax över två år sedan. Gubben har börjat prata lite lätt, eller bara sagt att det vore trevligt med ett syskon...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Tokmaja
·
E
  • Låst
Övr. Barn Som många här vet så slutade vår gravidited olyckligt. Jag och min fru längtar efter att få barn och kan knappt vänta. Ok jag förstår...
Svar
8
· Visningar
1 711
Senast: Elric
·
D
  • Låst
Övr. Barn Läste just om bebisen som blev så svårt skadad vid förlossningen pga läkarslarv att den sedan dog. Mamman ville bli snittad pga den...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 155
Senast: AraSlei
·
  • Låst
Övr. Barn Jag vaxte upp pa landet och ville jag halsa pa en kompis sa blev det till att cykla, atminstone sommartid. Fran det jag var 8,9 sa...
Svar
18
· Visningar
1 821
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter har hittat en vän, och dom har verkligen blivit bästisar. Dom går alltid hand i hand och kramas när dom träffas. (dom är 7...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 969
Senast: gulan
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur gör man?? Vår dotter är nu fem år och jag tycker att det är hög tid att skaffa ett syskon nu så att det inte blir alltför många år...
Svar
8
· Visningar
2 786
Senast: Tokmaja
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hur snart efter oskyddat sex fick ni symtom att ni var gravida? Sambon och jag har precis börjat försöka få mig gravid :banana: ...
Svar
7
· Visningar
1 497
Senast: Mithra
·
  • Låst
Övr. Barn Tänkte skriva om mitt största "problem" för tillfället, jag verkan inte kunna bli gravid igen... Elin är två år nu och vi har försökt...
Svar
16
· Visningar
3 837
Senast: Tokmaja
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hur vanligt är det att man blir psykiskt sjuk i samband med en graviditet? Har lidit av depression och ångest (till viss del...
Svar
3
· Visningar
1 511
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Kanske en konstig fråga för de flesta, men jag har ett syskonbarn som är så omtänksam och ömhjärtad att hon nästan utplånar sig själv...
Svar
5
· Visningar
1 511
Senast: smulis27
·
L
  • Låst
Övr. Barn BÅde jag och mina kompisar och många på mitt jobb har som heligt att ha "fredagsmys" med barnen. Tydligen är det så att det är viktigare...
Svar
7
· Visningar
2 603
Senast: skjona
·
P
  • Låst
Övr. Barn Ja, det var ju inte länge sedan vi blev tvugna att avliva vår hund. Hon blev givetvis jätteledsen. Dessutom så kommer hon ihåg den förra...
Svar
1
· Visningar
1 135
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Äntligen har bråkstaken fixerat sig så man kan ta ett djup suck av lättnad. Nu börjar det hända saker, i morgon ska vi in för att kolla...
Svar
8
· Visningar
1 636
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp