Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag har ju en son sen innan han kommer vara 13 månader när lillebror kommer. Detta kommer ju bli väldigt stor omställning för honom. Jag... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 921
Senast: Trygg
·
Småbarn Min dotter skolas just nu in på förskolan. Hon är 14 månader. Lite bakgrund: Det påbörjades onsdagen den 2:a april på ett helt...
Svar
2
· Visningar
1 444
Senast: Lupino
·
V
Gravid - 1år Det börjar gå mig på nerverna att jag inte kan utöva något av mina två intressen för tillfället.. Hur snabbt efter vaginal... 2
Svar
33
· Visningar
3 231
Senast: jerseyko
·
B
Övr. Barn Hej hej! Vad lustigt det kan vara här i livet... Satt och kollade igenom lite gamla inlägg jag skrivit och insåg att det inte är mer än...
Svar
4
· Visningar
1 123
Gravid - 1år Idag har jag gått 3 dgr över tiden. Skulle haft i lördags eg 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 361
Senast: astronaut
·
Gravid - 1år ÄR beräknad till den 19:e maj. Min första kom två veckor för tidigt så förhoppningsvis och vad jag tror kommer denna tidigare. Jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 003
Senast: pernilla_s
·
Gravid - 1år Pappan får ju tio dagar att kunna ta ut i samband med förlossningen.Nu är det så att våran baby troligtvis kommer att födas när min...
Svar
7
· Visningar
1 351
Senast: daymint
·
K
Gravid - 1år Med vilken rätt gör ni era barn till församlingsmedlemmar och anhängare till en religiös tro? 10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 853
Senast: Arabizar
·
Småbarn Tycker så oändligt synd om min snart-sexåring. Denna vanligtvis så glada kille var ledsen idag när jag hämtade från dagis. Varför? Jo... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
11 820
C
Gravid - 1år Jag och min kille är inne på att skaffa barn snart men jag är så sjukligt rädd för förlossningen, vilket jag antar är vanligt. Någon som... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 021
Senast: Magendy
·
B
Övr. Barn Lite bakgrundsinfo: Vi har en tonårstjej boende hos oss nu (omständigheterna härom kan kvitta) som "sugits upp" av det populära...
Svar
7
· Visningar
1 551
Senast: åke
·
Övr. Barn Mina yngsta söner har alltid varit "lite mer" än andra. Det är svårt att förklara, men i jämförelse med andra barn har det varit väldigt... 2
Svar
22
· Visningar
2 207
Senast: Luff
·
  • Låst
Småbarn ja, som rubriken lyder... skriv allt du kommer på såsom klä sig själv, äta själv, prata m.m. lyssnade ditt barn på tilltal... 2 3
Svar
43
· Visningar
14 040
Senast: RIA
·
C
Småbarn Ni som är föräldrar & jobbar inom eget företag med häst av olika slag, vilka tider har ni dagis till era barn? Hur fungerar det för er...
Svar
5
· Visningar
1 187
Senast: chrysler
·
Gravid - 1år Kom hem från BB nu i söndags och måste bara berätta för er om en riktigt kul händelse. Bebis var/är frusen av sig och ska ligga... 2
Svar
26
· Visningar
4 257
P
Gravid - 1år Är det någon mer än jag som går på övertid? Det känns verkligen segt. 17 dagar övertiden idag. Känns som jag har varit gravid hur länge... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 712
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Duger den här: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=29944280? Eller måste man ha en sådan där skitdyr? Vi bor i en...
Svar
16
· Visningar
1 298
Senast: doglover
·
V
Gravid - 1år Överallt läser jag om mammor som älskar att amma. Alla runtomkring mig älskar att amma. Dom önskar att dom fick amma mer, längre, hela... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 258
Senast: Roheryn
·
C
Gravid - 1år Vad det händer mycket i och utanför en när man blir gravid. Nu har vi gått över halva tiden och det börjar verkligen bli ett faktum... 2
Svar
27
· Visningar
2 817
Senast: norpan1
·
Övr. Barn Idag när jag var på stan hörde jag en mamma svära och vara otrevlig mot sin son (i 6-årsåldern gissar jag). Han fick veta att han skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 062
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka