Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag avskyr den här tiden på året. Dels är det så förbenat mörkt hela tiden. Sen är det den där julen. Jag vet verkligen inte hur jag ska...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 936
Senast: Sel
·
  • Låst
Dagbok Vad gör man med all ledig tid? Jag är i ett ständigt tillstånd av tristess och att inte komma mig för att ta tag i saker. Det finns ju...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
Dagbok I brist på sysselsättning så blir det ett blogginlägg igen. Till vilken nytta vet jag inte förutom att jag får något att göra en stund...
Svar
10
· Visningar
1 748
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått ingredienser över från matkassarna. Det är bl.a. en del grönkålshack och en halv påse gratängost. Sen har jag en bit...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: ascha
·
  • Låst
Dagbok Igår kväll hade jag en ångestattack igen. Eftersom det är extra jobbigt att stå ut med en ångestattack ensam så ringde jag till...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok Jag har under en längre tid suttit här i tristess, timme efter timme från att det mörknat på eftermiddagen ända fram till läggdags, och...
Svar
12
· Visningar
1 226
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag hade en ångestattack idag igen. Tyvärr helt fel dag att få en ångestattack eftersom jag behövde åka till Ica och hämta veckans...
2
Svar
30
· Visningar
2 946
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Igår sa jag upp mitt medryttarskap på ridtravaren. Jag har ju under en tid känt att något är fel med hästen. Dessvärre har ägaren inte...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 600
Senast: Saeta
·
  • Låst
Dagbok Jag väntar - på nästa psykologtid, på att det är dags att äta, på att få gå och lägga mig på kvällen, på att np-utredningen ska komma...
Svar
0
· Visningar
586
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har vaknat till ytterligare en ny meningslös dag. Jag önskar att jag kunde få sova dygnet runt. Den vakna tiden finns det ingen...
Svar
10
· Visningar
1 903
Senast: Sar
·
  • Låst
Dagbok Jag klarar inte av att sluta skriva här fast jag tänkt det många gånger. Kommentarerna skenar alltför ofta iväg och sätter mig i en...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Första månaden av min BuJo hade jag en lång lista med saker som jag dumpade där. Andra månaden hade listan krympt. Nu den här tredje...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte köpt en endaste färdigrätt sen jag började med matkassarna. Trots att matkassarna bara innehåller 3 rätter så är det så...
2
Svar
24
· Visningar
2 723
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det blev en paus från Buke efter mitt förra dagboksinlägg. Kommentarerna triggade min ångest. Jag är skör. Jag har oro eller ångest i...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är snart dags för matkasse nummer två från Ica. Erfarenheten för första kassen var 1. Jag lagade faktiskt mat! 2. Jag behövde inte...
2
Svar
35
· Visningar
4 057
Senast: EmmaBovary
·
  • Låst
Dagbok Det är inte höst och det är inte vinter. Det har kommit snö och det har kommit plusgrader. Igår fick hästen styltor på ridbanan. Jag som...
Svar
3
· Visningar
590
Senast: Sirap
·
  • Låst
Dagbok Jag har tråkigt. Samtidigt finns det inget som lockar och som jag skulle vilja göra. Jag har slutat vilja saker med mitt liv. Det är väl...
Svar
18
· Visningar
2 353
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Hovis var ut till stallet och skodde nyligen. Efter besöket noterade jag att hästen fått en sula under höger bak men inte under någon av...
2
Svar
23
· Visningar
2 647
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Dagbok På anslagstavlan vid Ica har jag sett en annons om att det på onsdagar kommer att vara ett café med stickning och annat hantverk hos...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
17 103
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Dagbok Egentligen borde jag bara vara tacksam. När jag hade varit sjukskriven i över 10 år och ändå lyckades hitta det här jobbet, så var det...
Svar
16
· Visningar
1 973
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp