Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag har en rätt full vecka med en hel del extra aktiviteter. Igår fick jag börja jobbet tidigare än jag brukar för att hinna rida innan...
2
Svar
23
· Visningar
3 013
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag fick för mig att googla på vilka regler som gäller vid deltidsarbetslöshet. Tydligen finns det en gräns på 60 veckor som man får...
Svar
0
· Visningar
461
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är så galet mycket som jag skulle vilja odla. En del av detta passar bäst i växthus. Tyvärr är mitt växthus väldigt litet. Det är 4...
2
Svar
26
· Visningar
2 617
Senast: Scata
·
  • Låst
Dagbok Det här med att jag ska bli arbetssökande känns läskigt. Även om jag inte vet hur man skriver ett CV eller har koll på hur jag bäst...
2
Svar
24
· Visningar
2 080
  • Låst
Dagbok Igår red jag min första ridlektion på ridskolan och jag undrar vad jag har gett mig in på. Hästen jag fick var en liten ponny. Han var...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 723
Senast: Hoarfrost
·
  • Låst
Dagbok Jag måste hitta ett nytt jobb på 50%, men vad sjutton ska jag jobba med? Ett ställe jag funderat på är Granngården. Det skulle kanske...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 922
Senast: Trissa
·
  • Låst
Dagbok Egentligen skulle jag har ridit idag. I morgon också. Men hästen har dragit av sig en sko så ridningen är inställd. I övrigt har jag...
Svar
11
· Visningar
1 058
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag hade ett telefonmöte med min chef igår. Det gällde företagets organisation och förändringar som skulle ske. Jag är uppsagd. Med...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Jag har lite blandade känslor för den här vintern. Ur odlingssynpunkt tycker jag det är toppen då jag kan nyttja dagar under vintern för...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Jag skriver väl ett litet blogginlägg igen i brist på annan sysselsättning. Vips vad den här dagen gick fort. Jag försov mig i morse...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag skulle vilja rida mer för att utvecklas men också för att ha något att göra. Vintern är också min bästa tid för att rida mycket. Då...
Svar
15
· Visningar
1 800
Senast: megasus
·
  • Låst
Dagbok Idag skulle medishästen iväg för att löshoppa. När jag kom till stallet så stod hästen redan i transporten! Han hade bara klivit på...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: Lingon
·
  • Låst
Dagbok Min medryttarannons ligger fortfarande ute på FB i två medryttargrupper. När jag sen började rida på den stora travaren så sa vi att jag...
Svar
12
· Visningar
1 871
Senast: Javan
·
  • Låst
Dagbok Året var 2003 då jag började bygga på min sajt odlablommor.com . Hemsidan växte bit för bit och blev med tiden mycket välbesökt. Jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 478
Senast: DarkInNight
·
  • Låst
Dagbok Om två dagar är året slut. Jag har ingen aning om hur jag ska fira nyåret. Inte alls kanske. Jag kommer ju att sitta ensam hemma som...
2
Svar
25
· Visningar
3 105
Senast: vallhund
·
  • Låst
Dagbok Äntligen är jul och nyår över. Det är en vånda varje gång. Men nu kan man luta sig tillbaka och invänta ljusare tider. Om en månad så...
Svar
3
· Visningar
1 448
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag anmälde mig för ett tag sedan till ridskolan och fick plats i en grupp på torsdagar. Idag när jag skulle betala fakturan och kikade...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Igår frågade jag hästägaren hur kommande vecka skulle se ut för henne. Svaret var att hon skulle rida idag måndag, men att hon sen...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har blivit en soffpotatis. Jag bara sitter och sitter. Eller så ligger jag i soffan. Jag sover ofta runt 11 timmar per dygn. En pigg...
Svar
5
· Visningar
607
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag tänker så hjärnan brinner för att hitta möjligheter att bli en bättre ryttare. Jag är så evinnerligt jävla less på att aldrig ta mig...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 093
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp