Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur En sak jag undrat lite över.. Är det vanligt att kaniner fortsatter att para sig efter att man kastrerat dem? De två kaninerna det...
Svar
2
· Visningar
2 953
Senast: Scandi
·
M
Däggdjur Jag har två stycken underbara hermelinflickor :love: som sedan i somras bor helt utomhus. De har ett hus i två våningar där nedre...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Magrinette
·
Däggdjur nu har både Harry och Emma fått vara ute lös i ett par rum, buren är ju i minsta laget så de får vara lösa några timmar om dagen var och...
Svar
16
· Visningar
1 356
Senast: Constance
·
Däggdjur Har en nu 1 årig dvärgvädur som jag har haft sen i julas. Han är kelig o nyfiken o vi har kommit bra överens än så länge. Han började...
Svar
16
· Visningar
7 326
Däggdjur Efter en tur på mellandagsrean fick vi två kompisar med oss i en låda. Från början var de tänkt att bli gerbiler till mig. Men det... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 827
Senast: Poisonous
·
Däggdjur Hjälp mig bestämma mig. Jag är uppväxt med smådjur av alla de slag och hade bland annat ett antal marsvin, ett djur jag verkligen... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 867
Senast: MikaTela
·
Däggdjur Kaninerna har börjat fälla vinterpälsen nu... Antar jag med tanke på att jag är mer pälsdjur än de så fort jag pysslat med de :rofl...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vi var i akvariebutiken i söndags, och gjorde som man inte ska göra: såg en art som såg kul ut och köpte den utan att veta så mycket om...
Svar
5
· Visningar
2 016
Senast: Gabbi
·
Däggdjur Mitt marsvin, Mimmi som är 9år har i två eller tre års tid haft en fettknöl på ryggen/bakom örat. Nu i morse upptäcke jag att den...
Svar
9
· Visningar
7 662
Däggdjur Vaknade imorse och skulle kolla om kaninen hade hö och vatten, men jag kommer inte ut!! vad ska man göra??! vi har ingen... 2
Svar
20
· Visningar
1 799
Senast: MinIan
·
Däggdjur Fick hem två nya sötnosar igår, en guldhamster och en mus :bump: Här är guldhamstern Djurzaa (aka "Svullo, om jag får in det i...
Svar
13
· Visningar
2 070
Däggdjur Frågar i en väns ställe; Hon äger en hamster som är närmare ett år gammal, och som haft dålig balans de sista två månaderna. Han...
Svar
1
· Visningar
1 452
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Jag påpekade i en blogg att det var olagligt att ha fiskar i rund skål och det blev ett jävla liv. Men sen undrar jag, vad kan man göra... 2
Svar
38
· Visningar
6 495
Senast: Gabbi
·
S
Däggdjur Mitt marsvin, Loke, har fått ett sår på sin tass. I början var det ett öppet sår och jag tvättade det, tog bort allt var och så. Men det...
Svar
4
· Visningar
1 295
Senast: Silferhjelm
·
T
Däggdjur vilka skulle vara intreserad köra en lätt ny klass i kaninhoppning den 6 juni i sundsvall på en marknad kommer ev även vara en tidning...
Svar
3
· Visningar
1 154
Senast: tessan_81
·
C
Däggdjur kan inte ni lägga upp era bilder på kaniner här o skriva lite om dem oxå. Sj så har ja tre kaniner men tyvärr så har ja inte kort på... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
43 526
Senast: Scandi
·
Däggdjur Jag har blivit med hamster! Sedan ett par veckor bor nu Fido hemma hos oss, en guldhamster på ca 8-9 veckor. Eftersom katterna...
Svar
7
· Visningar
3 421
Lantbruksdjur Jag behöver fler betesdjur! Jag vill ha får, men inte hela tiden utan bara när de gör nytta. I år har vi grisar som vi lånar över...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Raline
·
Lantbruksdjur Vad för uppgifter kan man få göra om man jobbar i en ladugård med kor och mjölkproduktion? Om man ska på anställningsintervju, vad...
Svar
11
· Visningar
3 219
Senast: FT_ryttare
·
Lantbruksdjur Jag har en kalv som inte vill sluta snutta på kossan. Han är 10 månader gammal så jag tycker nog han skulle va för stor för att hålla... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 094
Senast: nepita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka