Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Min treårige nordsvensk är himla trevlig att tömköra, men han är väldigt otålig vid halter. Han gör halten lydigt, men sedan är det...
Svar
13
· Visningar
2 609
Senast: Niela
·
Islandshäst Hej jag behöver eran hjälp. Jag har hittat ett jättefint islands sto på 17 år och hur gullig och snäll som helst så jag vill verkligen...
Svar
9
· Visningar
2 500
Islandshäst Hej! Jag undrar om ni med islandshästar löshoppar era något? Gör ni det med bara unghästar eller vuxna också? Är det en bra träning för dom?
Svar
11
· Visningar
3 940
Senast: Snurre
·
Dressyr En evighet sen vi hade en sån här tråd och visst måste det ha skett någon form av förändring bland både hästar och folk här på...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
62 265
Dressyr Ja, ni läste rätt jag har en liten dressyr-arab som jag ridit in själv och som nu är redo för banan, hennes pappa har tävlat...
2
Svar
21
· Visningar
5 522
Trav Hej på er! Fick en litet häfte i brevlådan nån dag här. Travhälsan, nån annan som har fått den? Jag tycker det borde var positivt...
Svar
6
· Visningar
3 346
Senast: Toxis
·
Dressyr Någon som vet om det går att se dressyren från globen live nu på fredag? Unghästarna alltså! I så fall på vilken sida?
Svar
0
· Visningar
782
Senast: Oliwen
·
Tävling Är det bara d-ponnyer som får tävla som storhäst (i framförallt hoppning men även dressyr), eller får även c-ponnyer göra det så länge...
Svar
5
· Visningar
3 446
Senast: Vira
·
Western Ja, vart kan man sälja en westernsadel, förutom på blocket?
Svar
4
· Visningar
3 674
Senast: Liten
·
Dressyr Tyvärr går det inte att låtsas att det är sommar längre. Trädgården är full med gula löv och dagarna börjar bli obehagligt korta. Pigga...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
31 720
Senast: Gabby_Ossi
·
Distans Någon som vet vart den ska hållas och datum?
Svar
2
· Visningar
2 376
Senast: fallon
·
Tävling Efter att ha läst lite andra trådar här på forumet har jag en liten fundering. Vad jag förstått får man som licencierad tävlingsryttare...
Svar
7
· Visningar
3 291
Dressyr Har problem att hitta rätt vad gäller kläderna när jag rider dressyr på ridbanan. Det svåra är att inte bli vare sig för varm eller för...
Svar
19
· Visningar
2 093
Körning Ska börja gå körkurs med shettisen på söndag (6/1). Har köpt en sele och ska nu sätta en svängel på våran befintliga rockard. Har sökt...
2
Svar
37
· Visningar
10 303
Senast: Niela
·
Western Är nybörjare inom western och läser mig till fakta ifrån böcker. Är det för tidigt att köpa westernsadel och westernutrustning...
Svar
15
· Visningar
4 818
Senast: Ginne
·
Körning Min man tänker börja köra med vår shettis i skogen eftersom ingen rider honom..Han har sele men ingen körträns och bett. Jag har letat...
Svar
12
· Visningar
2 986
Senast: Emor
·
Trav Finns de att köpa nu för tiden? Letat på flera sidor på nätet och i butikerna runt min ort men alla har bara de smala klassiska. Jag är...
Svar
10
· Visningar
2 644
Senast: Nominous
·
Körning Hejsan :) Nu har jag äntligen fått en vagn! Fick hem den idag och nu har jag massa frågor.. Jag tyckte den såg smal ut mellan...
Svar
3
· Visningar
2 164
Senast: agtatoon
·
Hoppning Hej! Jag ska snart hoppa banhoppningsträning om någon vecka. Men jag är riktigt rädd för framridningen. Det är så att det finns en tjej...
2
Svar
22
· Visningar
7 072
Dressyr *Hoppas att jag lagt tråden rätt nu* Har lite idétorka på övningar just nu och tänkte om ni bukefalister har några övningar som ni...
Svar
2
· Visningar
1 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp