Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag skulle vilja ha tips på hur jag skulle kunna träna så passen blir bättre, snabbare och får mer sväv. Sen undrar jag om man får på...
Svar
2
· Visningar
864
Islandshäst Hej! Kan ni vara så söta att lägga upp lite bilder så jag kan få se några exempel på hur omusklade och musklade islandshästar ser...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
14 669
Senast: Pathmaker
·
Övr. Grenar Hej alla. Jag har ett Fullblods sto här hemma på gården och vill ha reda på mer om detta:) Hon heter Heart of valentine och är född...
Svar
9
· Visningar
2 641
M
Islandshäst någon som har någon erfarenhet utav den ? just till islandshästar bara. någon som rider med en sådan. hur funkar den ? vad är...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
16 012
Övr. Grenar Är det någon som vet hur det går med dopingfallet med Bodil Hallencreutz? Det är ju snart ett år sedan det hände..
Svar
4
· Visningar
1 963
Senast: YesBox
·
Trav Jag har ju fått ut mina första varmblod och den första ska ut på banan i veckan som kommer. Eftersom jag hållit på med andra raser innan...
Svar
10
· Visningar
1 618
Senast: Masse
·
Western Är det vanligt att man korsar quarter och paint? Visste faktiskt inte att det kallades för quarterpaint? Hörde det nyligen. Får man...
2
Svar
30
· Visningar
3 513
Senast: wrangler
·
Hoppning En spinnoff på "bygga egna hinder"-tråden! Vi som har ridbanor och inte vill släpa bommar och hinderstöd mellan stall eller någon...
Svar
2
· Visningar
2 693
Senast: Buck
·
Körning Jag tänker då och då att jag borde "hänga något bakom" mitt halvblodssto. Hon är en tämligen cool häst och jag känner när jag tömkör...
Svar
6
· Visningar
2 389
Senast: Lydia
·
Islandshäst Hur beskriver du din islandshäst som har starkt psyke?? Positivt eller negativt... Och hur utspelar sig din hästs starka Psyke?..
Svar
10
· Visningar
2 545
Hoppning Om man rider pay and jump/träningstävling, och det i proppen står : "Utrustning/klädsel: Hjälm, ridbyxor, långärmad tröja och...
Svar
8
· Visningar
5 985
M
Islandshäst Hej! Ska tävla min första riktiga tävling V5 och T8 och skulle vilja ha lite hjälp med en del funderingar.. Ni som har tävlat och...
Svar
10
· Visningar
1 534
Islandshäst Ja det finns ju bara en bildtråd men nu startar jag en tråd där vi kan lägga upp lite filmer bara för att det är så roligt att titta...
Svar
17
· Visningar
2 154
Senast: JennyK94
·
Islandshäst Hur är eksem risken på dom? Är det som våra svensk födda eller?? Är risken lika stor som de islands importerade?.. Tacksam för svar :)
Svar
12
· Visningar
1 375
Senast: Lobelia
·
Tävling Jag har lusläst alla trådar om vuxna ryttare på ponnyer nu, men jag hittar inte svaret jag söker. Jag hoppas någon kan hjälpa mig såhär...
Svar
4
· Visningar
4 291
Senast: Springsteen
·
Western Har inte nya regelboken.Så jag undrar är det några förändringar på utrustning bett o sånt eller kan man gå efter gamla ?
Svar
17
· Visningar
2 122
Senast: B070715
·
Övr. Grenar Hörrni, snart är det dags! :bump::bump: Ses vi där?? :D:D
Svar
2
· Visningar
1 465
Senast: Trix
·
Trav Vi var förstås ned och såg fint trav i går. Såg som alla andra fram emot elitloppet och det rafflande trav som det innebär samt allt...
2
Svar
30
· Visningar
5 726
Senast: Messy
·
S
Hoppning Hej, jag tänkte fråga alla kloka hästmänniskor om olika hoppövningar, egentligen alla möjliga sorter, men det är framförallt övningar...
Svar
1
· Visningar
1 466
Senast: Buck
·
Körning Jag når inte riktigt fram för att kunna ha stöd med fötterna på den delen i vagnen som lutar om jag ska kunna sitta ordenligt i sätet...
Svar
10
· Visningar
1 607
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp