Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Det är ju hemskt! 33 döda hästar sedan 2000, finns det någon annan sport inom ridsporten (om man ens ska kalla det ridsport:mad:) som...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 978
Senast: Creetown
·
Körning ...kan vi komma igång med träningen på allvar! :D Lilltösen har haft otroliga bekymmer med detta otrevliga vassa grus som ligger...
Svar
2
· Visningar
903
T
Islandshäst Är det någon kunnig som kan förklara hur poängskalan används på tävling? Alltså vad står siffrorna för? Hur mkt är medelpoängen i de...
Svar
6
· Visningar
5 146
Senast: Freyr
·
Trav Vår dotter är 11 år och häst/ridvan sedan födseln i stort sett. Nu har hon gått på ponnytravskola i ett år och är sugen på att skaffa...
2
Svar
25
· Visningar
4 090
Senast: giffan
·
A
Trav Har lite funderingar på att använda denna hingst på mitt sto Duchessa accent men vad vet ni om honom? Är det något att ha? Eller har ni...
Svar
18
· Visningar
4 244
Senast: Nela88
·
Tävling Vi är en liten klubb som vill arrangera en tävling i höst. Är det så att man Måste ha equipe för att lösa en tävlingsdag eller kan man...
Svar
4
· Visningar
1 300
Senast: SaraMara
·
Z
Fälttävlan Tänkte be om tips om utrustning, tex vilka benskydd använder ni? Vilka boots funkar bäst? När (i vilka klasser) är det nödvändigt med...
Svar
17
· Visningar
3 533
Tävling Jag höll på att svimma när proppen för en tävling kom ut idag. De tänker ta 850 kronor för mobila utomhus boxar och 500 kr för spiltor...
Svar
7
· Visningar
3 807
Senast: Jeps
·
Körning Igår var det dags för en riktig provtur med den nyköpta trillan. Hästen är ett superstabilt vbl-sto född -99 och hon är mycket körd, har...
Svar
18
· Visningar
1 902
Senast: lillsyrran
·
Islandshäst är det någon som vet vad det kostar att importera en islandshäst från Tyskland till Sverige?? hoppas någon här ute vet..
Svar
3
· Visningar
1 298
Senast: cowgirl73
·
Körning :confused:Jag bor ca 25 mil från där vagnen finns, dock är det jättebillig.... vill gärna ha den då det ej finns vafnar för mini i...
Svar
2
· Visningar
1 374
Senast: agtatoon
·
Körning Hallå! Jag har ett återkommande problem då jag tömkör ponnyn (4 år, under utbildning. tömkörd mycket i skog och natur, inte lika...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: MalinM
·
Fälttävlan Enligt Ystads Allehandas artikel om den nya banan på Bollerup så är en av grenarna i fälttävlan "badhoppning" :rofl:
Svar
11
· Visningar
1 813
Senast: Undret
·
M
Hoppning Hej! Nu kommer ännu en *hoppövningstråd*, men kunde inte hitta någon övning efter mitt behov.. :o Det är så att jag gärna rider...
Svar
2
· Visningar
1 111
Körning Letar efter en billigare sele till en minishettis för att köra nån gång då och då med. Hittade en syntetsele,men när man kollar på...
Svar
13
· Visningar
1 737
Senast: grelots
·
Trav Får snart hem ett sto som fått flera föl med Spotlite Lobell. Vi ska själva betäcka henne i år och behöver hjälp i våra funderingar...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: Mary91
·
  • Låst
Dressyr Dottern tävlar lätta klasser lokalt. Jag har alltid trott att 50% är godkänt, men fick idag höra att det är 60%. Har sökt i TR, men...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
13 157
I
Western När tycker ni att man är färdig för att tävla D-tävling? Är man redo så fort man klarar av att ta sig runt en bana skapligt eller ska...
Svar
18
· Visningar
1 805
Senast: TicTacToe
·
Western Hoppas jag får behålla tråden här under western då det handlar ffa om quartrar. Jag har precis fått nytt försäkringsbrev från If...
2
Svar
26
· Visningar
3 095
Senast: wrangler
·
Western Jag får ingen ordning alls på mina byten - eller hästens alltså... Har testat massa olika övningar, även för tränare, och ibland kommer...
Svar
5
· Visningar
1 354
Senast: Tussemaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp