Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

  • Låst
Gnägg Händer inget i era liv längre? :) Kom igen nu och uppdatera! Här fortsätter vi sitta på min lille Uri och han sköter sig hittills! Om...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
206 671
Senast: mollyphlox
·
Hästmänniskan I familjen har vi tre hästar; mina två + dotterns ponny/sällskapsponnyn (+ en inackordering). Ponnyn i fråga lider av...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 601
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Kommer ha Medryttare i vinter och skulle ha haft en app med en lättöverskådlig riddagbok som hon och jag kan dela på. Förslag?
Svar
15
· Visningar
1 909
Senast: sderstrm
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt söka svar men jag hittar inte riktigt någon stans. Jag har ett tag hyrt ut en stallplats. Den hyran har inte...
Svar
19
· Visningar
2 067
Senast: vallhund
·
Anläggning Hej. Är det någon här inne som har byggt nytt bruksbalken stall? Typ det lilla fyrklöver stallet.. vad landade eran nota på inkl allt ...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: escade
·
Hästmänniskan Hej! Ska eventuellt köpa häst om några veckor & undrar lite ang gårds/klinikbesiktning. Vilket är att föredra & varför? Vad kostar en...
Svar
7
· Visningar
2 750
Senast: Ridinglady
·
Ekonomi & Juridik Jag köpte en projekthäst billigt och anser att han nu är värd mer eftersom han är frisk, numera hanterbar och påbörjad "om-inridning"...
Svar
7
· Visningar
1 394
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Jag har brutit armen på två ställen de gick av uppe vid armbågen lite längre ner. Det som hände Va jag skulle vara hos en kompis o rida...
Svar
10
· Visningar
2 698
Gnägg Hej alla experter! Jag har under en period letat efter en foderhäst, provridit ett tiotal. Men med min osäkerhet och rädsla har jag...
11 12 13
Svar
243
· Visningar
12 543
Senast: nickan1
·
Hästmänniskan Är i behov av tips på hur ni förvarar era saker i stallet. Tar gärna emot bilder på hur ni organiserar allt. Just nu känner jag att det...
Svar
9
· Visningar
1 475
Gnägg Skapar en tråd ihop om att vi är flera som har Welsh mountain! Presentera er gärna med :)
Svar
9
· Visningar
1 697
Gnägg EM i Göteborg vet att många här har super koll på EM. När öppnar utställarna på Heden o när stänger dom på dagen under EM?
Svar
5
· Visningar
694
Senast: nickan1
·
Ekonomi & Juridik Önskar lite feedback från er hästkunniga människor. Vi är spekulanter på en ponny som är tänkt att bli min dotters första egna ponny...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
13 203
Senast: Snowball
·
Hästmänniskan Hur länge och hur mycket kostar det skicka iväg unghäst på inridning? Eventuellt vidare utbildning ?
Svar
17
· Visningar
5 434
Senast: Freazer
·
Anläggning Såg en tråd tidigare där ngn varit inackorderad och flyttat många ggr då stallägare ändrat villkoren osv. Jag är stallägare med...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: mackan
·
Gnägg Behöver hitta ett smeknamn till min pålle. Han heter Pichi Traful och är en fux valack. Förslag? Tack i förhand
Svar
15
· Visningar
881
Senast: Freazer
·
Anläggning Främst riktat till er som inte står på anläggningar med omklädningsrum. Hur förvarar ni era ridkläder? Hur bor ni själva...
2
Svar
30
· Visningar
3 074
Senast: Ginne
·
Anläggning Hej! Vi har precis köpt 4,5ha mark, på vilken vi tänker bygga ett stall för tre hästar. Idag utarrenderas marken. Eftersom det var...
Svar
17
· Visningar
1 038
Senast: ptr
·
Anläggning Jag och min sambo siktar mot egen "gård" (hus + stall och mark) på säg en 10 års period. Han är en sjukt driven man och ser alltid...
18 19 20
Svar
393
· Visningar
22 487
Senast: Pilot
·
Ekonomi & Juridik Går det annorlunda till att köpa en häst från en ägare som köpt den av polisen? Eller är det som vilket hästköp som helst? Hästar ses...
Svar
18
· Visningar
2 009
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Ultraljud

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Födda -21

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp