Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Hej undrar om nån vet var man kan få tag på regler ang hästhållning tex storlek på box, hage etc. Tacksam för alla svar.
Svar
11
· Visningar
1 906
Senast: Spirit
·
S
Hästmänniskan Många trådar om detta med hästpass men jag har inte hittat något svar på det jag undrar över... Hästpasset är ju obligatoriskt från 2005...
Svar
16
· Visningar
3 837
Senast: Pelle_P
·
Hästmänniskan Jag vill veta om någon har erfarenhet av Volvo BM 2254 (eller 2204, 2200, 2250). både positiva och negativa omdömen efterlyses!
Svar
12
· Visningar
23 893
Senast: Stalledrängen
·
P
Hästmänniskan Någon som vet var man kan hitta en riktigt rymlig skottkärra med plastbalja?Ej hög och smal. :confused:
Svar
1
· Visningar
2 033
Senast: Zolimita
·
Hästmänniskan här på studentboendet där jag bor håller de på med en upprustning/utbyggnad som skötts så dåligt av hyresvärden. vi tänkte försöka driva...
Svar
3
· Visningar
2 498
Senast: Mia_R
·
S
Hästmänniskan Det stod ju lovord om underlaget i rapporten från dressyr-VM och det låter underbart att inte behöva vattna. Vet ni någon som har det...
Svar
2
· Visningar
1 721
Senast: Ramona
·
S
Hästmänniskan jag skulle vilja komma i kontakt med personer som har köpt häst och sedan lyckats häva köpet. Hur har ni gått tillväga?
Svar
3
· Visningar
1 642
Senast: MaLinn
·
L
Hästmänniskan Hej! Funderar lite på vad som är bra underlag i boxen. Fördelar och nackdelar med bädd (spån). Rider en korsning och nu när det...
2
Svar
28
· Visningar
5 718
B
Hästmänniskan Hur mycket tar era vet. för att vacinear eran häst för influensan och stelkramp om ni åker dit???
Svar
10
· Visningar
1 540
Senast: semlis777
·
L
Hästmänniskan Är det någon som använder programmet "Tävling Hästsport" från GBD DATA? Bra, dåligt? Har förvisso beställt ett provex, men vore kul att...
Svar
3
· Visningar
1 360
Senast: lilleman
·
T
Hästmänniskan Vi har ett hyggligt fungerande kollektivstall sen 1 år tillbaka. Fram tills nu har vi inte behövt några stadgar eller ordningsregler...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Carolrita
·
B
Hästmänniskan Undrar lite vad som är brukligt att ingå i dessa kontrakt? Vad är brukligt; brukar fodervärd eller ägare betala försäkringen? Var hittar...
Svar
7
· Visningar
3 450
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hästmänniskan Hur funkar detta någon som vet??? Mitt stp född 81 har inge pass måste dom ha det?? förut vad et ju bara hästar födda 2000 och senare...
Svar
6
· Visningar
1 649
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan Vad skulle ni tro är rimligt att betala för en oinriden och i stort sett ohanterad (rätt skygg)3 1/2-åring? Stammen är bra och hästen...
Svar
16
· Visningar
2 795
Senast: Corax
·
M
Hästmänniskan Vad finns det för böcker man kan läsa om just konsten att lära ut så-att-stackarn-man-pratar-med-förstår? Det är inte lätt att hjälpa...
Svar
1
· Visningar
1 203
Hästmänniskan Hur mycket tar er hovslagare för att slå på tappsko?
2
Svar
30
· Visningar
2 909
Senast: piggis_83
·
R
Hästmänniskan I somras byggde vi nya fina hagar,men problemet blev att vi fick skaffa batteriagrigat då det ligger en bit i från närmsta byggnad...
Svar
15
· Visningar
2 679
Senast: RebeckaKihlberg
·
C
Hästmänniskan För en tid sedan fast det en artikel i tidningen Ridsport om ett eluppvärmt badkar som man kunde ha i hagen på vintern. Någon som har...
Svar
17
· Visningar
6 371
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Vad gäller för deras framfart? Får de köras i skog och på småvägar utan markägarens tillåtelse? Får man köra oregistrerade sådana på...
Svar
6
· Visningar
3 347
Senast: Inte_Ung
·
B
Hästmänniskan Hej! Jag funderar allvarligt på att utbilda mig till något av ovanstående. Tänkte höra om det finns nån som har utbildat sig eller...
Svar
7
· Visningar
1 793
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp