Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Ekonomi & Juridik Vid försäljning vem betalar normalt veterinär besiktning och ev. röntgen? Jag vet att det finns alla olika varianter, men jag utgår...
Svar
11
· Visningar
2 568
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Sitter då och då och tittar igenom olika gårds-annonser och drömmer lite.. reagerar på att en del hus säljs som "perfekt hästgård" och...
Svar
2
· Visningar
1 240
Senast: Centaur
·
B
Ekonomi & Juridik Hejsan hoppas denhär kommer på rätt tråd nu. Jag går ut nian på våren och har funderat på ett mellan år. (bor i Finland) Att ändera...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: -becca-
·
I
Ekonomi & Juridik Hej! Jag var och kollade på en häst. Sto som skulle föla vilken dag som hellst.. Sa att jag skulle åka hem och fundera.. Fick några...
Svar
16
· Visningar
2 195
Senast: Boj
·
K
Ekonomi & Juridik Är det någon här som vet om man får ha häst på bete där det finns fornlämningar?
Svar
5
· Visningar
1 577
Senast: ch791022
·
D
Ekonomi & Juridik I hagen bredvid oss går två hästar. En är närmare 30 år, den andra runt 10. De går ute dygnet runt största delen av året, och det är ju...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: TallYTallY
·
Ekonomi & Juridik Hur får ni ihop det med häst + jobb ? Jag är jätte sugen på att köpa egen häst, igen. Men är osäker på om jag har tid. Förut gick jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 904
Senast: Lina123
·
T
Ekonomi & Juridik Jag och min sambo har köpt en häst tillsammans:love:. På ägarbeviset vi har skickat in till ASVH står båda våra namn, men på det...
Svar
2
· Visningar
1 326
Senast: lobell
·
Ekonomi & Juridik Jag har fått kontakt med några personer som visade sig ha väldigt fina hästar, de bor inte i Sverige. Efter en massa mailande beslutades...
Svar
10
· Visningar
1 560
Senast: rebus
·
H
Ekonomi & Juridik Halloj ^^ Jag undrar av er som är mer enfarna än jag och vet lite mer :p Jo själv är jag 14år, går i 8an i skolan nu, men själva saken...
Svar
16
· Visningar
1 231
Senast: TwiggyM
·
J
Ekonomi & Juridik Halloj. I dagarna ska jag säga upp min boxplats. Jag e otroligt nervös dock, vill inte bli osams med dom o jag har på känn att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 266
Senast: Sammet
·
Ekonomi & Juridik Nu är ja så trött å ledsen att ja vet inte riktigt vart ja ska ta vägen. Det började med att vi blev anmälda för att nån trodde vore...
2
Svar
20
· Visningar
3 732
Senast: Tscabo
·
O
Ekonomi & Juridik Hejsan, är osäker på om man får skriva sånt här, här. Om inte, så kan väl en enskild person skriva till mig på mailen och hjälpa mig om...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 102
Senast: Onelove
·
M
Ekonomi & Juridik Blir jätteglad för era åsikter. Nu har jag hittat ponny jag vill ha, jättemysig herre på 20 år som inte alls lider av sin ålder. Den...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 325
Senast: mi_grandin
·
Ekonomi & Juridik Är det vanligt? Nu rör det sej kanske inte om några fantasisummor men ändå. Är man riktigt klok om man lånar pengar i dagens...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 034
Senast: Caz
·
F
Ekonomi & Juridik nej, jag ger upp, kan inte hitta någon tråd som handlar om detta... Har skaffat en häst nyligen (travare), som tidigare varit utleasad...
Svar
17
· Visningar
2 006
Senast: Fionúir
·
Ekonomi & Juridik Har eget företag där jag hyr ut stallplatser. Jag hyr även ut hästar till turridning och håller en och annan lektion på dessa hästar...
Svar
5
· Visningar
2 153
Senast: kallblodsåklart
·
S
Ekonomi & Juridik ja... att sälja häst är ju inget konstigt och kontrakt finns det massor... men hur gör man vid ett byte? ska man skriva två...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: sinner
·
Ekonomi & Juridik Jag måste bara få skriva av mig nu!:mad: Jag lämnade in min dressyrsadel för omstoppning i början av sommaren då det var dags och hästen...
Svar
9
· Visningar
1 575
M
Ekonomi & Juridik (vet inte omd etta är rätta forumet menmen,) "Sexuella övergrepp på djur är tillåtna i Sverige, så länge de inte är såpass grova...
30 31 32
Svar
623
· Visningar
37 790
Senast: Tscabo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp