Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vi var tvungna att sälja vårt äldre gotlandsruss i samband med en utlandsflytt. I köpeavtalet skev jag att om hästen skall avyttras ska...
Svar
19
· Visningar
2 417
Gnägg ...på egenbyggda stall och dess inredning önskas!
2
Svar
21
· Visningar
3 367
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Köpte en hingst förra året. Född 2014. Tänkte att använda till avel. Tog hem honom när han var 8 månader (jan 2015) Men nu verkar det...
Svar
13
· Visningar
2 389
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Känslan av hopplöshet lägger sig lite över mig. För att försöka hålla mig kort och begriplig. Hur pratar man med en av sina bästa vänner...
Svar
13
· Visningar
2 191
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Anonymt nick, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. I alla fall har det kommit till min kännedom att en människa med förbud att...
Svar
3
· Visningar
1 881
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Om jag som näringsidkare importerar en häst från utlandet, säljer den vidare inom en månad i Sverige. Hästen är besiktigad, utan...
Svar
11
· Visningar
1 338
Senast: kryddelydd
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
3 770
Senast: spinxx
·
Gnägg Fy djävulen så trött jag är på alla avgifter . Ny lag träder i kraft 2016 att alla hästar som inte är födda i Sverige, men har godkänt...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 891
Senast: Nielaa
·
Svar
0
· Visningar
295
Senast: Cosy
·
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Cosy
·
Anläggning Har ni gjort någon uppbindningsplats ute? Någon som hittat stolpar på nätet att köpa färdiga eller har ni tillverkat själva? Har har ni...
Svar
6
· Visningar
2 002
Gnägg Hejsan! Har ridit på ridskola i 13 år och känner att det är dags för mig att ta ett steg till och har ordnat att hyra en D ponny i en...
Svar
5
· Visningar
1 806
Senast: Grazing
·
Gnägg När jag kollar på såna där program så undrar jag alltid hur jag skulle reagera om det dök upp ett TV-team när jag var på klinik med mitt...
Svar
19
· Visningar
1 968
Senast: Nielaa
·
Hästmänniskan Jag har inte så gott om pengar och behöver det jag har till annat. Men samtidigt vill jag så himla gärna lära mig mer om hästar! Jag är...
Svar
12
· Visningar
1 682
Senast: Petronilla
·
Hästmänniskan Hej allesammans! Jag har funderat på att göra en kombinerad språk-och hästresa och behöver lite tips. Jag skulle vilja åka till ett...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: troxel
·
Anläggning Någon som har tips på var man kan hitta en billig markduk till ridbana? Vi har inga som helst stenar i marken, utan bara väldränerad...
Svar
0
· Visningar
810
Anläggning Hej Vill ta hem hästen, och ska i samband med det köpa en till. Har ledsnat helt på att stå inackorderad. Vart får man reda på vad som...
Svar
7
· Visningar
1 832
Senast: Manji
·
Anläggning Jag såg precis på blocket att där fanns vindnät på rulle för ett överkomligt pris. Jag har länge varit nyfiken på dessa nät. Någon...
Svar
6
· Visningar
4 698
Hästmänniskan Jag har ramlat av min häst och slagit sönder mitt knä och måste vara sjukskriven i minst 3 månader. Båda mina hästar är unga och därför...
2
Svar
37
· Visningar
3 795
Senast: aglaonema
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag ska förmodligen inom några år ta över mina föräldrars ena gård, och funderar för fullt på vilken verksamhet man skulle kunna ha...
Svar
11
· Visningar
2 027
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp