Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Ny tråd:D Välkommen gamla som nya:) Släng gärna in nya presentationer, har nog ändrats endel sen förra tråden.
98 99 100
Svar
1 996
· Visningar
150 358
Senast: Bufera
·
Hästmänniskan Satt och tittade på programmet SOS Djur på Sjuan nu och jag har återigen insett att jag är alldeles för blödig när det kommer till djur...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 741
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Hej allsmäktige bukefalos! Jag har ett stort problem jag ber er om råd av.. Det är som så att 2011 lånade jag ut mina hästar till en...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 287
Senast: Masse
·
Anläggning Hur gör ni när hagen omringas av stenmur? Sätter ni staket innanför stenmuren, eller utnyttjar ni stenmuren och sätter stolpe i...
Svar
5
· Visningar
1 622
Senast: Equilina
·
Gnägg Tequila 2003 Säva ridcenter Min stora svarta ögonsten
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Wendy1000
·
Hästmänniskan Ni som rider på ridskola, hur många är ni på varje lektion? Hur stort ridhus/ridbana rider ni på då? Är det hästar eller ponnyer, eller...
2
Svar
20
· Visningar
1 987
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan hej, jag har lånat ut min tävlingshäst till en fodervärd under en tid då jag inte har möjlighet. Fodervärden är en av mina bästa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 658
Senast: Boj
·
Ekonomi & Juridik Jag nyttjade ångerrätten hos ett företag (hästinriktat) då produkten ej motsvarade mina förväntningar. Betalade mot postförskott och...
Svar
8
· Visningar
1 946
Hästmänniskan Var nyss inne på Hästnet och tittade på annonserna under "Hästar köpes". Där finns en annons från rubricerad organisation/företag. Inget...
Svar
17
· Visningar
2 224
Senast: Minstral
·
Hästmänniskan Har planer på att skaffa unghäst igen, men denna gång bara en och tänkte höra med er om det här med att skicka iväg på sommarbete. Blir...
Svar
9
· Visningar
3 867
Senast: Chamsin
·
Hästmänniskan Hej! Vi håller på och bygger nytt och skall då bygga en sadelkammare i ladan som vi renoverar. Om vi har tänkt använda sadelkammaren som...
Svar
7
· Visningar
2 180
Senast: Helena_89
·
Hästmänniskan Jag går ut gymnasiet till sommaren i år och då är jag färdig undersköterska. Jag har alltid sagt till mig själv att när jag har gått ut...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: duke
·
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Jojo
·
Ekonomi & Juridik Ett hästköp, från hästhandlare, importhäst med minst en mellanhand mellan födelseland och nuvarande säljare, hästen är enligt säljaren...
Svar
18
· Visningar
1 875
Gnägg Hejhej! Är lite osäke på om den här tråden är postad i rätt kategori nu. Så med risk för att det här blir borttaget. :) Min häst är en...
Svar
3
· Visningar
5 812
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan Har blivit sjuk, måste jag avliva min häst nästa vecka? Känner mig förtvivlad, älskar min häst min lilla tant, men har fått hård dom av...
Svar
16
· Visningar
2 538
Senast: Kallebus
·
Gnägg Vad man än ska titta på där (online då) så står det att man måste installera Silverlight. Har gjort det men funkar ändå inte. Någon som...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: Mirre
·
Gnägg Till helgen får jag hem en knabbis/swb och jag kan knabbt vänta! Sökt runt lite på nätet efter fler som har knabbiskorsningar eller...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
47 942
Senast: Zkold
·
Hästmänniskan Jag har bokat en privatlektion på en ridskola i närheten och lektionen är 30 eller 45 minuter lång. Det får man välja själv. Den på 30...
2
Svar
30
· Visningar
3 198
Hästmänniskan i måndags blev jag då med nu häst i nyt stall. Förutom den allmänna förvirringen med allt det nya så var det direkt min tur att sköta...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 823

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp