Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
151
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Ragge_
·
Hästmänniskan Hej Någon som har brutit fotleden (det lite mindre benet i smalbenet, långt ned) och skruvats och gipsats? Jag är precis avgipsad...
Svar
15
· Visningar
3 239
Senast: MikaTela
·
Ekonomi & Juridik Hej! Tänkte köpa en ny häst när den rätte dyker upp, ingen dyr häst men nu har jag lite funderingar på försäkringar. Den förra hästen...
2
Svar
29
· Visningar
3 129
Ekonomi & Juridik Sitter och funderar på om jag ska göra ytterligare en dyr investering till min häst. Blev helt tom när jag började räkna på hur mycket...
2
Svar
20
· Visningar
2 549
Senast: Niela
·
Anläggning Jag ska bygga ligghall till mina avelsston. Tycker att det är onödigt att ha dem på box. Jag undrar lite vad ni tycker är bäst? Har...
Svar
16
· Visningar
5 224
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Behöver lite hjälp i mina funderingar (om tråden ligger fel får den gärna flyttas, var osäker var den passade bäst). Jag fick ta bort...
Svar
14
· Visningar
3 113
Ekonomi & Juridik Ska registrera ägarbyte på nyaste pållan, men det krånglar...r MÅSTE ägarbytet registreras för att få tävla med hästen? Kan man...
Svar
2
· Visningar
1 347
Senast: busigdemon
·
Anläggning Ska nu börja att sätta staket på mina marker. Men eftersom det finns en uppsjö av material att välja på så blir jag lite rådvill...
Svar
6
· Visningar
1 452
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Sålt är ju sålt men man kan ju vara mer eller mindre nöjd med sin hästs nya ägare ändå. Ni som sålt hästar, tycker ni i efterhand att ni...
2
Svar
32
· Visningar
5 322
Senast: Niela
·
Hästmänniskan Hur dåligt är det att köra med för tungt lastat släp? Förutom böter osv... Och framför allt, vad kan en D-ponny, 147 cm, av grov...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 703
Senast: ajdidodii
·
Anläggning Jag postade tidigare en tråd om min ponny som inte är särskilt omtyckt i stallet. Den första maj kommer vi att flytta till ett helt...
Svar
4
· Visningar
1 863
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan hur sätter ni kameran för att få med så stor del av ridbanans om möjligt? (dvs ni som inte har en kameraman). idag så tyckte jag att...
Svar
8
· Visningar
2 351
Senast: Marty
·
Ekonomi & Juridik Har ett litet (egentligen stort) problem som jag behöver hjälp med. Storasyster köpte sin häst med hjälp av fondpengar när hon var...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Känns lite onödigt att spara på dom om man bara ska ha dom i en låda på vinden (där dom tillbringat senaste fem åren).. Har bara en...
Svar
7
· Visningar
1 280
Gnägg Då tanken var att sälja min häst så lånade jag ut honom på prov till en köpare. Där skadades han redan efter ett par veckor och åkte på...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: Toxid
·
Hästmänniskan Hej där bukefolket, Försökte googla lite bra svar för att töja ut den där muskeln i vaden, som gör att man kan trampa ner hälen...
Svar
6
· Visningar
3 371
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp