Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan Jag ska få tillbaka på skatten - avdrag för räntor och körning. Alla andra år har jag fått pengarna i augusti, men icke nu. Jag mailade...
Svar
13
· Visningar
1 622
Senast: Kola
·
F
Hästmänniskan Håller på att bygga om sadelkammaren och letade efter bra och hyfsat billiga sadelhängare. Insåg att det finns ett myller av affärer som...
Svar
5
· Visningar
1 878
Senast: furreburre
·
Hästmänniskan Vi ska anlägga paddock och jag har funderingar på underlaget.. Jag har ingen annanstans att rida på vintern, så det hade ju varit...
Svar
0
· Visningar
1 445
Senast: lady_vip
·
Z
Hästmänniskan Hejsan svejsan! Jag har funderat att bygga ett flyttbart stall med tre boxar, har någon här ett liknande? Vad blev det isf att kosta...
Svar
1
· Visningar
1 294
Senast: Fredag
·
P
Hästmänniskan Om man har ett stall med 4 hästar, måste man ha en gjuten gödselplatta då? Gränsen går vid 5 hästar har jag för mig?
Svar
3
· Visningar
1 563
Senast: Fredag
·
C
Hästmänniskan Efter att ha läst flera trådar här om ansvar blev jag lite undrande över ansvarsfrågan när man lånar en häst och tex rider ut i skogen...
Svar
9
· Visningar
2 306
Senast: Catinca
·
D
Hästmänniskan Har ni några tips eller ideer hur man håller sin ridbana mjuk under vintern. Nu hoppas jag väl att det inte fryser än på ett bra tag men...
Svar
3
· Visningar
2 047
G
Hästmänniskan Funderar på något jag läste under tråden med köparen som ville ha tillbaka pengarna för bommen var av visade det sig. Där stod att...
Svar
5
· Visningar
3 750
Senast: alfa460
·
Hästmänniskan om en hingst tar sig ur sin hage och in i en hage med ston en mörk natt för lite obevakade orgier och ston och hingst inte har samma...
Svar
14
· Visningar
2 039
Senast: alfa460
·
S
Hästmänniskan Renoverar i stallet och har kommit till ev olja till boxväggarna. Vad står sig bäst och är mest lättskött. Väggarna är vanliga lätt...
Svar
1
· Visningar
1 282
Senast: Pooh
·
B
Hästmänniskan Någon som går där??
Svar
0
· Visningar
1 233
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan Hej! Startade frågan under Tävla Islandshäst men flyttade tråden hit och hoppas att jag kommit rätt. Jag skrev då: Det finns ju...
2
Svar
23
· Visningar
3 408
Senast: sune4you
·
Hästmänniskan Stallet jag står på stängs och jag har idag fått två olika alternativ. 1. Stall som ligger ca 1.5 mil bort, nybyggt tvåhästars stall...
Svar
17
· Visningar
1 849
Senast: Darbhanga
·
Hästmänniskan Funderar på att montera en sådan nu när höstmörkret faller på. Är det någon som har ett tips på var man hittar sådana?
2
Svar
30
· Visningar
3 182
Senast: Bubben
·
T
Hästmänniskan Har en tjej som rider min häst ett par gånger i veckan. Hon är jätteduktig och vi trivs bra med henne både jag å pållen. Kruxet är att...
Svar
12
· Visningar
1 985
F
Hästmänniskan Jag funderar på att "låna" lite mark av en granne för att gör vinterhage och kanske på sikt en paddock. Jag räknar med en yta av 20x30 m...
Svar
2
· Visningar
2 246
Senast: ankans
·
B
Hästmänniskan Vi har vissa planer på att bygga en lösdrift för våra hästar och har beställt häften både om just lösdrifter samt rent allmänt om att...
Svar
1
· Visningar
1 123
Senast: Millz
·
R
Hästmänniskan I somras när jag var ute på en tur, mötte jag några av de femtioelva miljoner tyska turister som är här på sommaren. En familj (med en...
Svar
13
· Visningar
2 717
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan kan bönderna som har åkrarna förbjuda oss att rida på stubbåkrarna?? Vi har ett fåtal som vi rider på med ägarnas tillstånd men de finns...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 930
Senast: Snuffsan
·
B
Hästmänniskan Hej, Sitter här och undrar över något stuteri som möjligen tar imot hjälp för ungdomar? Hästskötarkurs kräver 18 år på personen, som...
Svar
8
· Visningar
1 575
Senast: Marita2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp