Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

V
Hästmänniskan Jag hade tidigare min häst i ett kollektivstall, där vi var tre ägare och fyra hästar. 3 ponnyer och en stor häst, därav en av ponnyerna...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: Vannie
·
C
Hästmänniskan En konstig fråga kanske, såhär mitt i vintern. Men årets ekonomiska planering är i full gång. Hyr ett stall med hagar och en stor...
Svar
13
· Visningar
4 018
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan efter att ha hört rykten nu ikväll om att de ska bli mycket dyrare att ta lastbilskort till hösten så finns här nu allvarliga...
Svar
7
· Visningar
1 574
Senast: kickthecat
·
F
Hästmänniskan Har hittat en väldigt fin häst på nätet. Hon verkar väldigt fin på beskrivningen och när jag pratade med ägaren så verkade som att detta...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 280
Senast: SweetBriar
·
Gnägg Från dagens pay and ride
Svar
0
· Visningar
91
Senast: rebeckasff
·
Svar
0
· Visningar
115
Senast: rebeckasff
·
Gnägg Pay and ride, hans första tävling :)
Svar
0
· Visningar
96
Senast: rebeckasff
·
Gnägg Lite dressyr på fältet
Svar
0
· Visningar
89
Senast: rebeckasff
·
Gnägg Dressyr hemma på fältet
Svar
0
· Visningar
110
Senast: rebeckasff
·
Gnägg Tömkörning hemmavid.
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Fiorano
·
Gnägg Lite tömkörning hemmavid.
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Fiorano
·
N
Hästmänniskan Jag har lite problem med dåliga och svaga handleder, någon som har tips på hur man kan träna för att det ska bli bättre?
Svar
3
· Visningar
1 321
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Jag vill inget heldre än att bygga ett stall hemma, men det är bara ett problem, vi äger ingen mark! Och alla här...
Svar
14
· Visningar
1 485
Senast: Presto
·
Hästmänniskan Hur ser en perfekt arbetsplats ut för hovslagare och veterinär som kommer ut till ett stall för att utföra sitt jobb? Vilket typ av golv...
Svar
18
· Visningar
2 905
Senast: Atlas
·
K
Hästmänniskan Ställer frågan till er som har erfarenhet av att hålla hästar i lösdrift. Vad tycker ni är för och nackdel med att ha lösdrift?
2
Svar
21
· Visningar
6 451
Senast: sjoberga
·
E
Hästmänniskan Jag har lite funderingar och skulle vilja ha lite tips på hur jag kan tänka här om nån av er har vart i samma sits eller kanske tycker...
Svar
15
· Visningar
1 644
Senast: zzz
·
N
Hästmänniskan Har länge velat bygga en lösdrift till våra hästar. Den ena hästen har damm-hosta och svullnar i benen när hon står inne. Hon mår...
Svar
6
· Visningar
6 521
Senast: Luna10
·
L
Hästmänniskan Ni som har speciella vinterhagar - och inte bara en liten rastfålla, hur gör ni med den när det blir vår? Om man tänker slå gräset på...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: lundsbo
·
Svar
0
· Visningar
121
Hästmänniskan Jag sliter mitt hår och gråter nästan när jag släpper ut hästarna på morgonarna. Rasthagen är HEMSK :(! Det har bara regnat och regnat...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 122
Senast: LIA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp