Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Jag funderar lite smått på att gå hovslagarlinjen, och helt "sadla om" (;)) från min nuvarande lärarinriktning. Jag har jobbat många...
2
Svar
22
· Visningar
8 769
Senast: sommarsol
·
L
Hästmänniskan Håller på att bli galen. :crazy: Där vi bor finns det nästan inga ridvägar. Men det finns ett motionsspår som är ett par kilometer. Det...
2
Svar
27
· Visningar
5 400
Senast: mango
·
E
Hästmänniskan De är vi 7 års ålder som dom slut mäts va om jag inte mins fel? har ett varmblod som jag funderar på att börja tävla med i hoppning o...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Joyride
·
Hästmänniskan Måste det vara sommar o sol när man gjuter platta eller kan man göra det nu i det väder som råder? (Omväxlande regn, sol, ett par...
Svar
4
· Visningar
1 400
Senast: Tacitus
·
J
Hästmänniskan Hej vet ej om jag skriver i rätt men är det någon som har nu bra tips på hur man kan få ner stolpar på et så lätt sätt som möjligt nu...
2
Svar
22
· Visningar
2 277
Senast: Jacksson_95
·
K
Hästmänniskan Våran hovslagare har lagt till en extra avgift nu om han skor/verkar en stor häst ex ardenner på 300kr. Har aldrig varit med om/eller...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 942
Senast: vdb
·
H
Hästmänniskan Snälla, hjälp mig för jag har fått motstridiga uppgifter ang detta. *Jag har ett företag däri vi deklarerar för våran näringsfastighet...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Har en gummiflispaddock som är tuuuung att rida i. Har tänkt hyvla bort lite av fliset, och blanda i något som gör underlaget lite...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Moffsan
·
M
Hästmänniskan Jo, såhär är det att jag tog en häst på foder i sep 07. Och det har visat sig att hon inte går att rida pga av att hon har ont i ryggen...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: Luleå
·
M
Hästmänniskan Hoppas denna tråd hamnar rätt... Funderar på att plocka ut mina två hästar på lösdrift i en av våra hagar. Min fråga är hur stor ska...
Svar
1
· Visningar
849
L
Hästmänniskan Har läst nånstans på detta forumet att eltrådar på höjden 30, 50, 80 och 120 cm håller allt från lammungar till hingstar innanför...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: hermulen
·
C
Hästmänniskan HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP :eek: ungdomssektionen, som aldrig egentligen har funnits på våran ridklubb, håller på att dö ut :cry: på senaste...
Svar
13
· Visningar
1 041
Senast: rachan
·
S
Hästmänniskan Hej! Har en kompis som är fodervärd enligt kontrakt till den siste april-08. Men i söndes så kom ägren och bara hämta hästen. Utan...
Svar
4
· Visningar
2 114
Senast: incognito
·
E
Hästmänniskan Hejsan! Jag tog studenten i våras och har verkligen funderat över detta med yrkesval. Det finns en sak som jag vill mer än något...
Svar
6
· Visningar
7 500
Senast: Linnéa
·
Hästmänniskan Om man har haft sin nya häst i knappt 4 mån. Hästen går orent och man vet egentligen inte varför, kan mkt väl vara något gammalt eller...
2
Svar
23
· Visningar
2 171
Senast: BornAgain
·
E
Hästmänniskan jag har hört lite här och var om EU-bidrag och att man kan söka vissa för hästverksamhet, att man betar av mark och att man håller...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Immer
·
G
Hästmänniskan Hej Är på gång att köpa en islandshäst på 2 år och funderar på vetrinärbesiktningen. Jag vet att jag som köpare har...
2
Svar
20
· Visningar
2 119
Senast: LillaMy
·
C
Hästmänniskan Får jag lov att tävla en oförsäkrad häst , har försökt söka men hittar inget bra svar eller inget alls , så ni får hjälpa mig
2 3
Svar
52
· Visningar
4 698
Senast: sinner
·
Hästmänniskan Eggad som jag blivit av alla kompetenskurser så hade jag ut djurinspektören idag för att gå igenom stallets släp så jag på sikt kan lösa...
Svar
19
· Visningar
1 862
Senast: elle12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp