Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej alla. Behöver lite råd. För att göra berättelsen kort så har vi precis fått hem en valp på 8v. Vi blev förtjusta i valpen och tinga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
14 417
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Gamle hunden (12,5, Beauceron, kastrerad hanne) var till veterinären igår för att få ny antibiotika utskriven då han droppar igen...
Svar
4
· Visningar
990
Hundhälsa Hej! Jag börjar med att skriva att jag har förstått att återkommande urinvägsinfektioner är ett vanligt fel på tikvalpar. Jag har en...
Svar
7
· Visningar
3 597
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Jag är köksansvarig på min BK och i maj har vi en INOFF hundutställning (150 anmälda) med lite försäljning. Vad vill ni kunna köpa på...
Svar
16
· Visningar
923
Senast: Dobby
·
Övr. Hund Var på en hundträff igår, där lite tjänstehundsarbete presenterades. Alla fick en nyckelring som ser ut som på bilden. Jag fattar...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: prallan
·
Övr. Hund https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/ta-med-hunden-nar-du-handlar-mataffar-infor-hundparkering Först trodde jag det var ett...
2
Svar
32
· Visningar
3 126
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har en Bichon havanais på 1,5 år. Han är världens snällaste, men vi har ett stort problem. Han är omöjlig vid hundmöten! Han...
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: Angel
·
Hundavel & Ras Nu är hundköp något som ligger ett par år framåt i tiden men jag kollar såklart redan in uppfödares hemsidor och försöker få en bild av...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Detta eviga problem med att komma på ett kennelnamn som inte är upptaget 😅 Jag behöver hjälp med att komma på ett namn till min kennel...
Svar
16
· Visningar
1 564
Senast: Milosari
·
  • Låst
Övr. Hund Startar här, den förra finns på https://www.bukefalos.se/threads/hunduppdateringstraden-del-19.1469093/page-100#post-18780100
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
151 640
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras På fikat igår pratade vi om hundar som inte är lika vargar, och frågan om vilken ras som har minst jaktinstinkt kom upp. Och jag insåg...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 919
Senast: skerper
·
Hundavel & Ras Då mina för och nackdelar på båda raserna väger upp varandra får jag be allvetande buke om råd. Tänkt att barnen ska hjälpa till lite...
2
Svar
32
· Visningar
6 619
Senast: mandalaki
·
Hundavel & Ras Nu är det såpass kort tid kvar, så nu får terrierskruttan en egen tråd för sina valpar :up: Hon har redan börjat gräva, bädda och...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
18 816
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Hej finns det andra med liknande erfarenheter på sina hundar? jag har en äldre herre, rottweiler ochb12 år gammal. Han blev i maj...
2
Svar
31
· Visningar
4 027
Hundhälsa Någon som vet om man vanligtvis brukar få lämna tillbaka foder hos veterinären? Lyckades nämligen ta ett förhastat beslut om att inleda...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: Lii
·
Övr. Hund Hej! Vi har en liten Lhasa apso/shih tzu som är vår juvel. Doris heter hon och kom till oss från en "valpfabrik" när hon var två år, nu...
Svar
13
· Visningar
1 243
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Jag söker namnet på en ras, de är oftast mellanstora med grå lite lockig päls och ser ut att ha som toffsar på öronen! Tänker inte på...
Svar
8
· Visningar
2 523
Senast: Fille
·
Övr. Hund Hejsan! Jag har en valp på 8 veckor, han är en blandras mellan rottweiler och pitbull med en släng av mastiff. Han har bara varit här...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 824
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Det finns ju en uppsjö av olika kosttillskott som sägs vara bra vid artros, för äldre hundar, för stela leder osv. Bland annat...
Svar
10
· Visningar
2 755
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Hundträning Med inspiration från lydnadstrådarna.. Visst är vi väl ett gäng som håller på med agility? Här kan vi peppa varandra och dela med oss av...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
167 882
Senast: lillebill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Rumsväxter 2
  • Köpa hus
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp