Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Var i dag hos vetrinären med Fido, han skulle göra en seniorkontroll. Han var frisk, men vetrinären upptäckte att han hade brock vid...
Svar
2
· Visningar
2 152
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Hund Halloj! Hur mycket ungefär lägger ni ner på hundens matkonto? Vilken sorts mat är bäst, (som ni tycker) Skall köpa hund (golden) och...
Svar
12
· Visningar
2 753
Senast: Sony
·
B
Övr. Hund Kan man göra det i "förebyggande" syfte, fastän man inte har något avelsdjur för tillfället, men helt säkert kommer att skaffa i...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Övr. Hund Jag har skaffat hund igen,en jätte go liten kille men våran ena katt som är hundvan sedan tidigare har fått spel.Han är livrädd för...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Milosari
·
N
Övr. Hund Ännu ett \"pussande\" barn! :crazy: läs Vi har ju pratat om detta tidigare, lägger bara in den så ni kan läsa... :smirk:
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 474
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min västgötaspets som är en synnerligen robust och frisk kille ägnade förrgår natt åt att kräkas snyggt och prydligt över hela den enda...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Icebabe_1
·
L
Övr. Hund Min goldenkille har D på höfterna och det enda jag vet är att han inte bör dra med sele, men hur är det med att bära packning? Funderar...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Nossan
·
C
Övr. Hund Funderar allvarligt på att skaffa hund igen. Känner att jag har tid och plats med en hund i livet nu igen. (hade en underbar schäfer...
Svar
8
· Visningar
1 053
Senast: Bellapops
·
Övr. Hund Då har jag beställt tid för undersökning på min Schnauzer hane :( Han har en bamse bula på ena baklåret och jag ringde veterinären för...
Svar
7
· Visningar
1 107
Senast: Calazirya
·
R
Övr. Hund Det är så här.... Min granne har bestämt sig för att skaffa hund. Det är en familj med två heltidsarbetande vuxna o två barn.Åldern 6...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Hur lång tid kan det ta innan man ser om en hund har fått rävskabb? :confused: Lite fundersam då vi hade en skabbräv här för ett tag...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: crazy
·
T
Övr. Hund I onsdags var jag med Rasmus hos vet. och tog bort tumören från örat. Allt gick jätte bra och han har mått bra tills idag... nu har det...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: Elisabet
·
V
Övr. Hund jag ska göra en utförlig sådan på Labrador retriever -bortse personliga erfarenheter av typ tre hundar så ser det mörkt ut . Hundböcker...
Svar
12
· Visningar
1 235
Senast: Vaccan
·
T
Övr. Hund Jag har nu kastrerat min voffe i hopp om att han ska bli mindre interesserad av andra hundar i synnerlighet tikar då :smirk:osv.. men...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Ginger
·
Övr. Hund Alltså slutar hundar löpa vid någon viss ålder eller löper de så länge de lever ? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: Tippan
·
K
Svar
44
· Visningar
3 199
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Royal Canin\'s Encyklopedi Har i många år varit trogen Royal kund, och de har ju givit ut en Encyklopedi om hundar i 4 delar. Men de...
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: Icebabe_1
·
M
Övr. Hund Min vovve som jag skrev om förrut som fick två döda valpar, fick en till sen... långt senare... som lever. Men han har så konstig färg...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund Vad är det ni saknar på marknaden för hundar, alltså tillbehör? Hur/vad skulle ni designa för olika saker? Själv saknar jag läderkoppel...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Måste bara berätta om vår nya valp som vi hämtade igår, en alldeles underbar, bedårande, och fantastisk labbe-valp på åtta små veckor...
Svar
7
· Visningar
810
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp