Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej, jag har ett problem och tänkte rådfråga här. En bekant har skaffat en valp som är ca 13 veckor idag, och redan när jag träffade...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Med ett litet julkort jag har gjort idag, dock en bild från i somras på mig. Ska uppdatera det snarast möjligt... :smirk...
Svar
3
· Visningar
654
Senast: Ferrari
·
T
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,576077,00.html
Svar
2
· Visningar
1 243
Senast: kpist
·
S
Övr. Hund I helgen var sambon och jag och hälsade på mina föräldrar och dom har en afgan hund. (Vi hade henne även när jag bodde hemma ) Så hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 081
Senast: skorpan
·
A
Övr. Hund Ja, som topicen lyder. Hur anser ni att man på bäst sätt som hundägare ska bete sig vid rastgårdar där man har hundar lösa? Tänk er...
Svar
8
· Visningar
1 740
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag har en hund som jag behöver omplacera. Vart är bäst att vända sig då? Mia.
Svar
10
· Visningar
1 081
Senast: Zoya
·
F
Övr. Hund Vad brukar uppfödare ha för krav på valpköpare?
Svar
13
· Visningar
1 426
Senast: Zoya
·
Övr. Hund jag tycker så synd om mamma, varje gång hon har varit ute med våran 8 månaders springerspaniel kille så får han fnatt och börjar springa...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Är så otroligt glad! Lilla vovven mönstrades på Stockholmsmässan idag, och blev godkänd. :banana: :bump: Nu var inte kraven så höga...
Svar
5
· Visningar
729
Senast: Momento
·
F
Övr. Hund Säljer ni valpar till någon som när hunden blivit över sex månader, tänker ha hunden på hunddagis medans ägaren jobbar? Tycker ni att...
Svar
2
· Visningar
640
Senast: Meibla
·
Övr. Hund När jag och min hund tränar använder jag ibland kommandot "Bättre." Detta oftast när han hamnar snett vid inkallning till sidan...
2
Svar
21
· Visningar
1 493
Senast: Tippan
·
R
Övr. Hund igår kväll lyckades jag få i vovven lite frolicar och efterdet sprang han direkt till vatten skålen och drack vatten..... ringde...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: raven_82
·
C
Övr. Hund Äntligen är hon hemma, efter att ha varit borta i 8 veckor. Hennes valpar är idag dryga 6 veckor gamla, 7 stycken storpudelbäbisar...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 524
Övr. Hund Imorgon ska jag ner till Älvsjö och titta på mina vovvar (dvs Beauceronerna, 09.00 ring 15 :angel: ) Någon som har lust att träffas...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 845
Senast: lady_vip
·
L
Övr. Hund Har haft min valp i dryga tre veckor nu. Han är mkt duktig, vi går ut mkt ofta och på nätterna säger han till när han vill gå ut. Detta...
Svar
3
· Visningar
2 611
Senast: zesel
·
Övr. Hund Om en sissådär 10 år eller så när jag ska skaffa egen gård så ska jag även skaffa hund men vill ha hjälp med att hitta ras redan nu :p...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 195
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vad anser ni angående ha hund i lägenhet? Hur har ni som har hund i lägenhet ordnat upp allt? Min familj har haft hund sen jag var...
2
Svar
27
· Visningar
12 998
Senast: Angel_23
·
Övr. Hund Hur är färskfoder mot hundens mage? Min hund är MYCKET känslig i tarmen och äter just nu Hills i/d skulle vilja ge honom lite tillägg av...
Svar
6
· Visningar
971
Senast: Aliide
·
E
Övr. Hund har tittat lite på att köpa en aktiveringsboll, ni vet en sån rund sak med hål i som man lägger godis i så får hunden putta på den för...
Svar
6
· Visningar
1 346
Senast: raven_82
·
B
Övr. Hund \"Allergivänlig\" hundras Någon som vet några hundraser som anses vara mer allergivänliga än andra?
2
Svar
33
· Visningar
14 619
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp