Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag funderar på att skaffa mig en liten vovve. Känner mig lite ensam i min lägenhet och saknar hundarna hos mamma och pappa. Jag känner...
Svar
9
· Visningar
2 099
Senast: turbofling
·
Övr. Hund och han beskyddar henne med sitt liv. :D Min lillskrutta har alltid älskat min kompis två hundar. En storpudel och en flat. Trots...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: sammi
·
Övr. Hund ...innan jag blir tokig, exploderar och antingen slänger ut min valp (4 månder gammal) från balkongen eller hoppar ut därifrån själv...
2
Svar
25
· Visningar
1 881
Senast: Dean
·
Övr. Hund *räcker upp en hand* Ett par bekanta där jag var ofta när jag var liten hade 2 schäffrar med tillhörande hundgård. Jag och dottern...
2
Svar
27
· Visningar
2 091
Övr. Hund Idag fick mina hundar kvällsmat hemma hos mamma, som har en unghund på 13 månader. När min lilla (som är 5 år) hade ätit upp hade...
Svar
4
· Visningar
1 185
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Söt som socker är han. Just nu ligger han och sover på min fot. :love:
Svar
9
· Visningar
898
Senast: JennyF
·
Övr. Hund vad väger en normal schäferhane? och en normal colliehane? mamman till våran hund är schäfer av gamla typen. Ganska hög och stabil...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: Hera
·
Övr. Hund God Jul! Min goding! :love:
Svar
1
· Visningar
582
Senast: replica
·
S
Övr. Hund Artikel Fördjävligt tycker jag! :mad:
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vad är det för skillnad på en draghund och en slädhund? Min väninna ska skriva en avhnadling om detta i januari och vi satt och spånade...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: raven_82
·
Övr. Hund ... att visa bilden på min underbart söta hund. Redo för Julen! :love:
Svar
4
· Visningar
740
Senast: Lottch
·
R
Övr. Hund :angel: Jag måste få uppbackning och support av er hundmänniskor nu, säg att jag gör rätt. Idag har jag nämligen bestämt mig, min...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: roslagen
·
Övr. Hund Nu då jag ev har en potentiell ny ägare till min pudel som jag ska träffa imorgon vill jag gärna ha hjälp att skriva ett kontrakt. Först...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Mammadutt
·
J
Övr. Hund Vi har en boxerkille på 8 månader som inte lägger på sig. Han har alltid varit lite "smal", men är väldigt pigg och glad. Han är...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Är det någon annan här som har dalmatiner?? Jag har en tik på ca 3.5 år, Född på gåden då min mamma har haft en kull på hennes tik. Hon...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund Nej nej nu är jag orolig för min bebis. Han är halt på höger bak! Men det verkar som om det uppstår mer när han har legat och sovit...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Ungefär? Är det någon som har en? Är det trevliga hundar?
Svar
18
· Visningar
6 574
Senast: Broken_heart
·
Övr. Hund Jag har just insett att jag ar helt efter nar det galler uppfodning och allting som andra manniskor gor med deras tikar. Mina tikar...
Svar
9
· Visningar
1 270
Senast: Zoya
·
F
Övr. Hund Min tik , snart 9 månader ha börjat uppföra sig väldigt skumt. Hon har ingen matlust (hon har alltid kastat sig över maten , nu lämnar...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: Fnurra
·
B
Övr. Hund Min lilla vovve har torra trampdynor. :confused: Vad kan man änvända för salva? Vad använder ni?
Svar
10
· Visningar
1 508
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp